ח"כ עתניאל שנלר (קדימה), חבר ועדת חוץ וביטחון, פנה הבוקר במכתב ליו"ר הוועדה, בבקשה כי השופט ריצ'רד גולדסטון  יוזמן להופיע בפניה.

שנלר ציין כי לפרסום מאמר החרטה של השופט גולדסטון, ישנן השלכות רבות בכל הנוגע לממשק שבין צורכי הביטחון של המדינה והחובה להגן על כל תושביה, לבין הצורך המדיני להתחשב בגורמים בינלאומיים המשפיעים על יחסי החוץ של מדינת ישראל, בין הצבא המוסרי ביותר בעולם ומערכות התחקירים האיכותיים של צה"ל, לבין הצביעות והרשעות של "המועצה לפגיעה בזכויות האדם של האו"ם".

בסוף השבוע התחרט גולדסטון על הדו"ח שפרסם,  יו"ר ועדת החקירה של האו"ם שבדקה את מבצע "עופרת יצוקה" והאשימה את ישראל בפשעי מלחמה פרסם בעיתון וושינגטון פוסט מאמר בו הוא מתחרט על דברים שנכתבו בדו"ח.

לטענתו, היום הם יודעים הרבה יותר ממה שהם ידעו כשכתבו את הדוח, ואם הוא היה יודע אז את מה שהוא יודע היום, הדוח היה נראה אחרת.

בעקבת כך קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו לאו"ם לבטל את דוח גולדסטון לאלתר, "כל מה שאמרנו הוכח כאמת: ישראל לא פגעה באזרחים בזדון, מוסדות וגופי הבדיקה שלה ראויים, בעוד שחמאס ירה במכוון באזרחים חפים מפשע ולא בדק דבר. העובדה שגולדסטון חזר בו צריכה להוביל לגניזת הדוח אחת ולתמיד", דברי נתניהו.