בצד האוייב. ח"כ זועבי
בצד האוייב. ח"כ זועביפלאש 90

ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי), שעומד מאחורי שלילת הדרכון לח"כ חנין זועבי פנה בעקבות דבריה ליו"ר ועדת הכנסת, בדרישה לשלול מזועבי גם את חופש התנועה ושאר הזכויות שעדיין לא נשללו ממנה.

"מי שמסיתה למרד נגד מדינת ישראל, צריכה להיות בפרלמנט של עזה, מדינה שפויה לא צריכה לתת לה להסתובב בחופשיות, ולהסית לרצח אזרחיה", אמר בן ארי.

ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) הגיבה לדברי זועבי, "כבר זמן רב שח"כ זועבי בונה את עצמה כטרוריסטית לכל דבר, שעומדת בראש אויבי המדינה מבפנים, ובראש המסיתים כנגד המדינה, אך זהו מחדל שלנו, שאשה שכל פעילותה היא חתירה כנגד המדינה לא נעצרת ומושלכת לכלא, אלא משמשת כמחוקקת במדינת ישראל, מקבלת משכורת ותנאים שמממנים את פעילותה החתרנית".

"כשאני רואה את האוייבת עזת המצח הזאת, אני לא שואלת מאיפה יש לנו את הזכות להגיד לה שהיא חיה במדינה של יהודים, אלא שואלת שאלה הרבה יותר קשה: באיזו זכות אנחנו מאפשרים לה להמשיך לחיות פה, כשידוע שקיומה בארץ מסכן את קיומם פה של ילדינו וילדיהם".

ח"כ עתניאל שנלר (קדימה) אמר כי יש להעמידה לדין בגנות קריאה למרד, "זועבי כבר מזמן חצתה את הקווים  ואסור כי החסינות הדמוקרטית תאפשר לה להמשיך ולפגוע במדינת ישראל ובאזרחיה. בכוונתי לפנות ליועמ"ש של הכנסת בדרישה כי יבדוק את התבטאויותיה ובמידה ויש בדבריה קריאה למרד, להסיר את חסינותה ולהעמידה לדין".

הבוקר פורסם כי ח"כ חנין זועבי (בל"ד) קראה לערביי ישראל ולפלסטינים לצאת לאינתיפאדה. בשיחה עם ערוץ 7 הכחישה זועבי את הדברים.

בחודש יולי אשתקד שללה הכנסת את זכויות היתר של חברת הכנסת חנין זועבי מבל"ד, בעקבות השתתפותה במשט לעזה. ברוב של 34 תומכים מול 16 מתנגדים הוחלט לקחת ממנה את הדרכון הדיפלומטי ולשלול ממנה את השתתפות המדינה בהוצאות משפטיות.