בן ארי: השוטרים הפלסטיניים - מחבלים

ח"כ מיכאל בן ארי תקף היום את הרשות הפלסטינית ואנשי השמאל בדיון בכנסת בעקבות רצח בן יוסף לבנת ז"ל, "הרשות הפלסטינית היא מפלצת שכרגע צוברת את הכוח ולכן האינטרס שלהם היא להפיל את כל הקטנים".

"אם כל חטאת היא שאנחנו משליכים את יהבנו על הרוצחים הללו, זוהי המדיניות של שר הביטחון בשטח, אנחנו לא מאמינים בהסכמים רק ממשיכים לשגות באשליות שלנו", הוסיף בן ארי.

במהלך הדברים תקף ח"כ יואל חסון (קדימה) את בן ארי וזה השיב לו, "אני מפחד ממך. אני מפחד ממך. אני מפחד ממך, אני מפחד מאנשים כמוך שמביאים אותנו אל עברי-פי-פחת, ממך אני מפחד. עם ישראל מפחד ממך".

בן ארי הזכיר את הפקרתו של החייל מדחת יוסף ע"י צמרת צה"ל, "עומד שם חייל ומדמם למוות, עומדים הקצינים הבכירים והם מדברים – ג'יבריל רג'וב הוא החבר שלנו, גבי רגב. ג'יבריל רג'וב. הוא יציל את מדחת יוסף. הוא הציל אותו. הוא הציל את גופתו. דימם למוות, התענה. זעקו בקשר חבריו: דמו נוזל. וברק, וגנץ, מפקד האוגדה, ומופז הרמטכ"ל, ממשיכים לדבר עם הרשות הפלסטינית. שוטרים פלסטינים. הם חברים שלנו. איך סיפר איזה קצין בכיר בוועדת החוץ והביטחון? ישבתי אתם במסעדה – אני לא רוצה לומר באיזה מקום, באיזה אחת הערים בשליטתם, וואי, וואי, בבית-קפה. איזו אחווה, שלום ורעות".