שוטר תנועה
שוטר תנועהפלאש 90

אין גבול לחוצפה. נהגת בת 28, תושבת אשדוד, נתפסה בכניסה לעיר אילת כשהיא נוהגת במהירות 140 קמ"ש. הנהגת ביקשה מהשוטר שיוותר לה, מאחר ולטענתה "כבר קיבלתי ממש לפני שעה וחצי דו"ח על מהירות בדימונה, כי נתפסתי על 138 קמ"ש, תוותר לי".

רישיון הנהיגה של הנהגת נשלל במקום לתקופה בת 30 יום ובהמשך היא תזומן לבית המשפט בגין שתי עבירות המהירות.

הנהגת התפסה במהלך מבצע אכיפה נרחב שערכה משטרת התנועה הארצית-אילת, כנגד נהגים המשתוללים ברחובות העיר ומסכנים את משתמשי הדרך, תוך מתן דגש על נהגי רכב דו גלגלי הנוסעים ברחובות העיר ללא רישיון נהיגה מתאים לכלי הרכב, אם בכלל.

במבצע נתפסו עשרות נהגים שביצעו עבירות תנועה, לרבות נהיגה על המדרכות - תוך סיכון הולכי הרגל וכן נבדקו רישיונותיהם של עשרות נהגים נוספים באופן אקראי, כאשר באחד המקרים אף נתפס נהג אופנוע שהיה מעורב בת"ד פגע וברח ומעולם לא הוציא רישיון נהיגה.

נהג אופנוע נוסף נתפס במסגרת הפעילות המוגברת בעיר, בעת שנהג על המדרכה סמוך לשדה התעופה וגם הפעם נמצא כי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. מתברר כי בעבר כבר נתפס הנהג כשהוא נוהג ללא רישיון ואף נדון בבית המשפט לפני חודשיים בלבד בגין עבירה זו  - לעשרה חודשי מאסר על תנאי בגין נהיגה ללא רישיון . הוא נעצר וכעת צפוי להיכלא לתקופה בת 10 חודשים בהתאם לגזר הדין הקודם.