הרב שאר ישוב הכהן
הרב שאר ישוב הכהןצילום: לע"מ
פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה היום לבא כוחו של הרב שאר ישוב כהן כי הוחלט לסגור את התיק שנפתח כנגדו בפרשת משנה ל"תיק הרבנים". זאת לאחר שנערך לו שימוע ולאחר שהעביר לפרקליטות הודעה כי יחדל מלשמש בתפקיד ציבורי.



לפני כשלוש שנים זומן הרב שאר ישוב כהן לשימוע בפרקליטות מחוז ירושלים לאחר שעלו כנגדו חשדות בפרשת משנה ב"תיק הרבנים" שהוגש לפני כשנה וחצי ומתנהל בבית משפט המחוזי בירושלים כנגד אחרים. הפרקליטות החליטה לסגור את התיק לאור הצהרה של הרב שאר ישוב כהן כי לא יכהן יותר בתפקידים ציבוריים ויסיים את תפקידו כרב העיר חיפה. 



לפני מספר חודשים הובא לידיעתה של הפרקליטות כי הרב שאר ישוב כהן ממשיך לכהן כרב העיר וכן ממשיך לשמש בפועל בתפקידים ציבוריים למרות התחייבותו והוא זומן לשימוע נוסף. לקראת השימוע העביר הרב שאר ישוב כהן הודעה בה נאמר בין היתר: "אבקש להבהיר כי איני מכהן או ממלא כל תפקיד ציבורי, בשכר או שלא בשכר, לרבות חתימה על תעודות כשרות ונישואין והודעה על כך נמסרה לרבנות הראשית, לעיריית חיפה, למועצה הדתית חיפה ולמשרד לענייני דתות". כמו כן ציין הרב כי ידוע לו כי במידה ויפעל שלא על פי הודעה זו, עשויים להיפתח כנגדו הליכים משפטיים.



בהמשך לשימוע ולהודעת הרב נשלחה היום הודעה לבא כוחו של הרב לפיה הוחלט לסגור את התיק כנגדו.