במלאת שבוע להירצחו של בן יוסף לבנת הי"ד בקבר יוסף תתקיים מחר (שלישי) עצרת מיוחדת בצומת בה"ד 3, בפאתי שכם שתישא את קריאתו של יוסף הצדיק "את אחי אנוכי מבקש". 

העצרת המאורגנת על ידי וועד מתיישבי השומרון, ועד מתיישבי בנימין וגרעין חומש תחילה תחל בשעה 18:00 וייטלו בה חלק אישי ציבור, פוליטיקאים ורבנים.



בוועד מתיישבי השומרון מדגישים כי מטרת העצרת היא לעורר את הקריאה ולהביא למצב שהכניסה לקבר יוסף תהיה תמידית ולאור יום. בוועד אף מארגנים בשעות אלו מספר אוטובוסים ממוגנים על מנת שמשתתפי העצרת יוכלו להיכנס לשכם בסיומה.

בני קצובר יו"ר הוועד אמר "אנו נתבע מהצבא להיכנס ונאפשר לו להיערך מבחינה ביטחונית, היות והצבא והודיע שכל אזרח שירצה להגיע לקבר יוסף רשאי לעשות זאת. אנו רוצים להביא למצב שדין קבר יוסף כדין מערת המכפלה. הקשר שלנו ליוסף הצדיק צריך להתבטא בכניסה קבועה, לאור יום ולא רק אחת לחודש וכגנבים בלילה. הגיע הזמן שעם ישראל יתחבר למורשתו ויגיד בקול צלול כי הוא אינו מפקיר סמל דתי ולאומי כקבר יוסף".



איציק שדמי, יו"ר וועד מתיישבי בנימין אמר: "מעבר לדרישה להיכנס לקבר יוסף חשוב לנו להדגיש כי הקבר נמצא היום תחת שמירה של שוטרים פלשתיניים שזהו מצב אבסורדי וחסר כל הגיון. כמו כן נקרא לכוחות הביטחון לא להסתפק בחקירה המגוחכת של הרשות הפלשתינית ולהביא לדין את רוצחיו של בן יוסף".