מאיר אינדור
מאיר אינדור

יו"ר ארגון נפגעי הטרור - 'אלמגור', סא"ל במיל' מאיר אינדור, סבור שהמחאה של משפחת שליט במהלך טקס יום הזיכרון בהר הרצל הייתה בבחינת חילול הטקס, "גם לנו, לפצועים, ולמשפחות השכולות יש טענות רבות על המחדלים שהביאו לפציעה ולמוות מיותר של רבים. ממשלות ישראל שחררו מחבלים שהביאו לרציחת יהודים. בעבר חשבנו כמה פעמים להפגין במהלך טקסי יום הזיכרון לנפגעי הטרור, אבל העדפנו להימנע מאקט כזה, כי חשוב בטקסים כאלה להתאחד ויש גבול שאסור לחצות".

מאיר אינדור סבור שהתקשורת חברה יחד עם גורמים אינטרסנטים שעושים הכול כדי לפגוע בממשלה נתניהו, "לחרדתנו יש אהדה תקשורתית מטעמים פוליטיים למחאות מסוימות. כך היה עם דני רוזן שצעק באמצע הטקס לחללי השריפה בכרמל וזה מה שהיה בטקס בהר הרצל, טקס מרגש שהפך לזירה חד צדדית של מטה שליט".

בארגון אלמגור מתכוונים לדרוש ממועצת העיתונות לחקור את האירוע המביש, "אנחנו יודעים שערוץ 2 צייד את המפגינים במיקרופון פתוח והם חיברו אותם מראש לקונסולה. עם ישראל במקום להקשיב לטקס הקשיב דק' ארוכות למחאה של המפגינים. אנחנו נפנה לוועדות הכנסת ולמועצת העיתונות כדי לדון בדבר החמור הזה. שישללו להם את הזיכיונות לשדר".

יו"ר ארגון אלמגור מודיע כי בעקבות המעשה של יואל שליט הם גם מתכוונים להסיר את הכפפות, "הפסקנו בזמנו את ההפגנות מול מטה שליט בירושלים, עכשיו נחזיר את המחאה לשטח. יש כאן מאבק פוליטי של מטה משומן בחסות גורמי שמאל. הם הפכו להיות איום קיומי על מדינת ישראל, אם חלילה הממשלה תיכנע להם ותשחרר מחבלים, צפויים להיות עוד חלילה הרבה מקרי שכול".