בזק העלתה גרסה חדשה לאפליקציית ה-Bphone, המאפשרת לבעלי סמארט פון (מסוג אייפון, אייפוד, אייפד, נוקיה ומכשירים התומכים בטכנולוגית האנדרואיד) לשלוח הודעת SMS לכל מכשיר בתעריפי בזק. מהלך זה של בזק מאפשר ללקוחות בזק להמשיך לחסוך בהוצאות התקשורת, גם כאשר מדובר בהודעות טקסט.



בתוך כך, משיקה בזק שתי חבילות SMS. בחבילה הראשונה מציעה בזק ללקוחותיה ליהנות מ-1000 הודעות SMS לכל מכשיר טלפון (נייד או נייח) במחיר של 5.90 שקל בחודש. בחבילה השנייה מציעה בזק 2000 הודעות SMS בחודש, תמורת 9.90 שקל בחודש. מדובר בחיסכון משמעותי ביותר, שכן מחיר הודעת SMS במסגרת החבילה עומד על פחות מאגורה (ואף פחות מחצי אגורה בחבילת ה-2000 הודעות), זאת לעומת מחיר ממוצע להודעת SMS מטלפון סלולרי, העומד היום על כחצי שקל.



במסגרת הגרסה החדשה ליישום Bphone, בעלי מכשירי iPhone יוכלו לקבל שיחות נכנסות גם כשהיישום לא פעיל. במקרה שכזה תוצג התראה ולאחר מענה, תחפש המערכת רשת אלחוטית (Wi-Fi) זמינה. במידה שקיימת רשת שכזו - השיחה תתקיים. ההתראה תציג על מסך הטלפון הנייד הודעה גם כאשר מכשיר ה-Phone  נמצא במצב "נעול" וגם כשהוא במצב "פתוח".



מבזק נמסר, כי שירות BPhone מאפשר ללקוחות החברה לדבר מטלפון נייד במחירי הבזק שלהם מכל מקום שבו הם נמצאים - בבית או מחוצה לו. הדבר מתאפשר באמצעות התקנת תוכנה בטלפון החכם או במחשב. למעשה, מדובר ב-Soft Phone שמשמש כקו טלפון בזק לכל דבר, ומאפשר הוצאה וקבלת שיחות לכל יעד ומכל יעד בתעריפי בזק הרגילים מהמחשב, ניהול רשימת אנשי קשר, ניהול יומן שיחות ושליחת הודעות SMS. השירות לא כרוך בדמי התקנה ובתשלום חודשי קבוע. הוא זמין ללקוחות שנמצאים בטווח הפריסה של רשת ה-NGN. כל לקוח בזק יכול לבדוק אם הוא נמצא בטווח הפריסה באתר החברה. יצוין, כי על מנת להירשם לשירות אין צורך להיות לקוח של בזק באינטרנט, כל עוד יש ללקוח קו טלפון של החברה.