ארגון השידוכים 'ישפה' מקים מערך שדכנים ראשון מסוגו. 'ישפה' יצאו בקמפיין רחב לגיוס מתנדבים שיצאו מעתה ל-'משימה הלאומית' או יותר נכון ל-'משימה הדתית-לאומית', "מרבית המתנדבים שלנו היום הם בני למעלה מ-45. כעת אנו אנחנו מעוניינים לגייס דווקא את האוכלוסיות הצעירות, שמכירות את הנושא, כדי שיבואו ויתנו כתף מקצועית לסייע לנו במימוש המשימה", אומרת מנכ"לית הארגון, שירת מלאך.

בעיית הרווקות במגזר הדתי מטרידה רבים- הורים, רבנים ומחנכים. גם הנציגות הפוליטית הסרוגה, "הבית היהודי", לא יכלה להתעלם מהתופעה ולאחרונה כינס יו"ר הסיעה, ח"כ אורי אורבך, דיון חירום מיוחד בנושא, שם החל להתגבש הרעיון להקמת מערך המתנדבים.

מנכ"לית ישפה, שירת מלאך, אומרת כי הרעיון הוא להקים מערך מקצועי, "חלקים גדולים מהמגזר מתגייסים לטובת העניין, אך עושים זאת בעיקר בקרב המעגלים החברתיים שלהם – ולא באופן מקצועי או מסודר". 

בסוף השבוע האחרון יצא ישפה בקמפיין הקורא לצעירים בני הציונות הדתית לבא ולהתנדב. בישפה מתכוונים לגייס מתנדבים מכל גווני הקשת של הכיפות הסרוגות כך שכל מי שמגדיר עצמו דתי-לאומי מוזמן לפנות ולהצטרף.

"המטרה היא לגייס בין 700 ל-800 מתנדבים," אומרת שירת מלאך, "אנחנו מחפשים אנשים עם כישורים בין-אישיים חזקים, רגישות ואמפתיה מבלי לשפוט, מתוך מקום של כבוד אל הרווקים והרווקות. המטרה היא לתת את השירות האישי המגיע לרווקים ולרווקות שנרשמים".