יש מחיר להחרמה. היכל התרבות באריאל
יש מחיר להחרמה. היכל התרבות באריאלפלאש 90

תא לביא ב"מרכז האוניברסיטאי אריאל" והדור הצעיר בליכוד שיגרו מכתב תמיכה ליו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, בעקבות  דבריו אתמול כפי שפורסמו בערוץ 7 נגד אמני השמאל הקיצוני המחרימים את היכל התרבות בעיר.

רק עמידה איתנה אל מול אלו המנסים להוסיף ולהעמיק את השסעים תביא את מדינת ישראל להגשמת חזון הציונות ותבטיח את שלומה

"אנו מוקירים את פועלך למען עם ישראל וארצו במשך השנים הרבות בהם אתה משרת נאמנה את הציבור בתפקידך הציבוריים. ברצוננו לחזק אותך, על התייצבותך כנגד מכתב "אנשי הרוח" אשר מסרבים להופיע בעיר אריאל וקוראים להחרימה. על דבריך הנכוחים, ועל דבקותך בערכיך וערכי מפלגתך", כתבו אנשי התא.

"אנו בטוחים כי רק עמידה איתנה אל מול אלו המנסים להוסיף ולהעמיק את השסעים הכל- כך רגישים הקיימים ממילא בעם, וקריאה לשותפות ואחדות לאומית, דווקא בימים אלו, ימים בהם עם ישראל ניצב מול אתגרים קשים, תביא את מדינת ישראל להגשמת חזון הציונות ותבטיח את שלומה. השומרון בכלל והעיר אריאל בפרט, מהווה את לב ליבה של מולדתנו ההיסטורית, ואנו אמונה שהיא גם זו שתהווה בסופו של דבר גשר לפיוס בין המגזרים השונים בחברה הישראלית , כי רק מתוך עומק המחלוקת תבוא ההתפייסות המיוחלת", כתבו.

לסיום "אנו מקווים כי ערכים נשגבים אלו ימשיכו להנחותך במועמדותך לתפקיד הנשיא הבא, אך אנו רואים לנכון לציין כי המחנה הלאומי בכללותו לא מסתפק ונשען על הצהרות וזכויות עבר, אלא דורש מעשים וקבלות בהווה".