חשבתם שמסיבת סטודנטים היא אירוע שטחי? מועצת התלמידות של מכללה ירושלים מנפצת את הסטריאוטיפ באמצעות הפקה של מסיבה מסוג אחר, סדנאות, הצגה, שעורים, סיפורים ומצגת בנושא הבוער של "התמודדות עם ניסיונות", בהשתתפות: רבה של צפת הרב שמואל אליהו שליט"א והסופרת החוזרת בתשובה נועה ירון דיין מחברת רב המכר 'מקימי'.

מועצת התלמידות מבטיחה, כי "המסיבה לא תהיה שטחית אך גם לא כבדה, יהיה מרגש, מעמיק, מצחיק, קליל, חמים וטעים". מחר (ב') בקמפוס המכללה 16:15-22:30, הכניסה חופשית לשמיניסטיות ולבנות שירות. שידור חי בערוץ 7.

המסיבה תפתח בשיעוריהם של רבה של צפת הרב שמואל אליהו שליט"א ושל ראש מדרשת 'אוריה' הרב ברוך סליי ותמשיך במגוון סדנאות מרתקות על התמודדויות עם אתגרים שונים מאת: הרבנית אהובה צוקרמן (עם פחדים), הרבנית בתאל גרינשפן (עם עצמנו), יעל פוזן (עם חלומות), ריקי דמארי (עם תקשורת), חני אסולין (עם ביטחון עצמי), מרלין וניג (עם הקולנוע) ושירה כהן (עם תכשיטים).

בהמשך תוצג מצגת מיוחדת והמשתתפות ייהנו מאוכל טוב לקראת סיפור חזרתה בתשובה המרגש של נועה ירון דיין שעשתה את הדרך מלב הברנז'ה התקשורתית אל ליבו של ר' נחמן מברסלב ותשתף בחוויותיה ולסיום תוצג הצגת הקומדיה 'מטבוחה' - סלט חתונות חריף מאת 'תיאטרון בהיריון'.