את הכי יפה כשנוח לך
את הכי יפה כשנוח לךקרוקס

לרגל עונת החתונות שבפתח  רשת נעלי  "קרוקס" מציעה מגוון רחב של נעליים בצבע לבן לכלה.

לימור, מנהלת שיווק בקרוקס, מסבירה את הטרנד החדש, "ידוע שקרוקס היא נעל נוחה, כיום אנו משלבים חומר ה"קרוסלייט" - ממנו אנו מייצרים את כל הנעליים, עם חומרים אחרים וזה נותן מראה אופנתי. יש לנו מגוון רחב של נעליים לבנות שמתאימות ליום החתונה, על עקבים, קלאסיות, סגורות או פתוחות, כולן מעוצבות כך שבסוף הערב הכלה לא מרגישה שאינה יכולה ללכת על הרגליים, הכלה נראית גם יפה ואלגנטית ובסוף הערב מרגישה טוב, זה השילוב בין האופנתיות לנוחות, אישה רוצה להיראות הכי טוב וגם להרגיש טוב".

על המגמות בציבור הדתי היא אומרת, "בקרוקס מזמן הבנו שהציבור הדתי החרדי צורך אופנה וצורך מותגים בכל ימות השנה בוודאי ביום החתונה של הכלה, אנו ראוים את המגמה הזו בחנויות הרשת שאותן פוקד הציבור הדתי בעיקר בחנות שנפתחה בבני ברק".

נעל  קרוקס לחתונה?!

"יום החתונה שלך זה לא הזמן המתאים לנסות זוג עקבים בגובה 12 ס"מ לכן התרחקי מעקבים גבוהים, את הרי רוצה להרגיש הכי טבעי ונוח בנעלי הכלה שלך כדי להרגיש בטוחה כמו גם יפה".

בקרוקס מציינים כי "קולקציית קיץ לכלה של קרוקס מאופיינת במגוון עיצובים חדשניים בסגנון צעיר וטרנדי. נעל שנראית טוב עם תמיכה שמתעצבת על פי כף הרגל בשילוב חומרים טקסטילים מודרניים חדשניים, כגון בד או עור, בשילוב ריפוד ונוחות מעוצבת זהו מנצח".

טיפ לכלה

"התחשבי בשמלה שלך, השמלה שלך עשויה מדי עם המון תחרה וקישוטים בשוליים לכי על נעל פשוטה מינימליסטית בלי הרבה קישוטים על מנת שהשמלה והנעל לא יתחרו ביניהן,, מציעים בקרוקס.

והכי חשוב לא לשכוח להיכנס ברגל ימין. מזל טוב!