לומדים גמרא
לומדים גמראישיבת ההסדר בקריית גת

רגע לפני הבגרות בגמרא אשר תתקיים בחודשיים הקרובים בישיבות התיכוניות ברחבי הארץ, החליטו בישיבת ההסדר בקרית גת לסייע לתלמידים המתקשים בהכנות ובשינון החומר הנלמד.

בישיבה יצאו בקריאה לתלמידים המעוניינים, להגיע לקמפוס הישיבה בקרית גת, במהלך השבועות הקרובים, שם יתקבלו בחום ובאהבה על ידי התלמידים והצוות החינוכי שיסייעו להם בכל הדרוש להצלחה בבגרות.

בהנהלת הישיבה אמרו כי התלמידים שיגיעו, יקבלו סיוע מהתלמידים ומאברכי הישיבה בהבנת הקטעים בהם הם מתקשים, בנוסף יועברו שיעורי סיכום על החומר הנלמד לקבוצות התלמידים על ידי רבני הישיבה. יחזרו עימם על עיקרי הסוגיה, בתוספת פירוש רש"י ותוספות בולטים, כאשר במידת הצורך ילמדו מפרשים נוספים.

לדברי מנהל הישיבה, ניסים אביסידריס, "בישיבה מודעים למתח הנלווה לקראת הבגרות, ולכן לצד הסיוע בלימודים, יערכו מספר פעילויות מהנות, אנחנו קוראים לשמיניסטים להגיע וללמוד, נשתדל לעזור ולכוון ולהכין אותם בצורה יסודית, על מנת שיוכלו להגיע לבחינה  מוכנים, רעננים ובכוחות מחודשים".

הרב שמעון פרץ, ר"מ בישיבה האחראי על התוכנית אומר, כי חוץ מהסיוע בלימודים ישנה מטרה נוספת, "במהלך הלימודים בישיבה התיכונית, חלק גדול מהתלמידים רואים בגמרא מטלה מייגעת, אנו בישיבה מתכננים כי אלו שיגיעו יזכו לגלות כי לימוד הגמרא יכול להיות גם חוויה מהנה ונהדרת".

חוויה של לימוד גמרא ישיבת ההסדר קריית גת