בן גביר אתמול
בן גביר אתמולצילום: פלאש 90

איש ארץ ישראל שלנו, איתמר בן גביר, תקף היום (חמישי) בחריפות את התנהגות ארגוני השמאל הקיצוני ואת מה שהוא מגדיר כיד קלה של המשטרה כלפי אנשי ארגון "סולדריות שייח ג'ארח".

בן גביר מספר כי הגיע יחד עם ח"כ ד"ר בן ארי ויו"ר ארץ ישראל שלנו ברוך מרזל לשכונת שמעון הצדיק בירושלים, "כאשר הגענו למקום ראינו אנרכיסטים שהשתלטו על חצר של בית יהודי ועשו בלאגן ומשום מה המשטרה לא הזדרזה לפנות אותם" הוא מספר "אם לא די בכך אותם אנרכיסטים הניפו דגלי אשף תוך שהם מכניסים את הדגלים לתוך הפנים של יושבי הבית היהודים".

בשלב מסויים אחד האנרכיסטים פשוט הגיע ובעט בנערה שכל חטאה הוא שהיא הניפה את דגל ישראל.

בן גביר מספר כי בשלב זה הוא ואחרים כבר לא שתקו והתחיל עימות. "אכן האנרכיסטים קיבלו את מה שמגיע להם אך זה מגוחך שאחרי שהם התסיסו ותקפו הם רצים לבכות בתקשורת"

את עיקר הביקורת מרכז בן גביר נגד משטרת ירושלים "התנהגות המשטרה הייתה מחדל. השוטרים נהגו אם אנשי השמאל הקיצוני בכפפות של משי. הם מיעטו לעצור אותם, מפקד הכוח במקום הבטיח כי יפנה אותם מהמקום אך בסופו של דבר הוא השאיר את הפרובוקטורים הללו עם דגלי אשף תוך שהם מגדפים ומקללים".



"אנחנו נפנה למשטרת ירושלים ונבקש לקבל הסבר נוכח ההתנהלות הזאת . אין לי ספק שאם היה מדובר במקרה הפוך כל הפורעים היו מוצאים את עצמם עצורים אך אל האנרכיסטים מתייחסים כאילו הם שמורת טבע.  אמנם היו מספר שוטרים שעצרו את הבחור שתקף את הצעירה אך זה מעט מידי ומאוחר מידי".



עוד טוען בן גביר כנגד חלק מאנשי התקשורת שסילפו את העובדות, "מאוד נוח להם לקבל את גרסת אנשי השמאל ולהכניס צילומים המתעדים רק חלק מהאירועים. משום מה זה החלק שבו הימין מגיב. את ההתססה של השמאל אין להם יושר להכניס ".