הסודנים בבריכה בת"א (ערוץ 10)באדיבות ערוץ 10

(באדיבות ערוץ 10)

בריכת גורדון על חוף המרינה בתל אביב היא בריכתם של רבים מ"השמנת" של מדינת ישראל. רופאים, דוקטורים, עורכי דין, שחקנים וכדומה הם קליינטים מרוצים של הבריכה ואלה הופתעו לראות אמש (ראשון) קבוצה של כארבעים סודנים שאותם הוביל ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) מבקשת להיכנס לתוך הבריכה ולשחות במקום.

המבצע נערך במסגרת תוכניתו של ח"כ בן ארי "רמת אביב תחילה" בה הוא מבקש להוכיח את צביעות השמאל. ח"כ בן ארי, איתמר בן גביר ופעילי ימין נוספים הגיעו למקום ועמדו על זכותם של הסודנים להיכנס לבריכה לאחר שרכשו עבורם כרטיסים. בתחילה סירבו מפעילי הבריכה להכניס את הסודנים בטענה כי "אלה לא הביאו בגדי ים" ואולם לאחר שאחד הפעילים הוציא שקית בה עשרות בגדי ים עבור הסודנים ולאחר שאיתמר בן גביר בעל תואר במשפטים הזהיר את אנשי הבריכה כי הם צפויים לתביעה באם לא יאפשרו לסודנים להיכנס החליטו מפעילי הבריכה לאפשר לסודנים את הכניסה.

כניסתם של הסודנים עוררה סערה ומהומה כאשר חלק ממתרחצי המקום סירבו להמשיך ולשחות, וחלקם אף יצא פיזית מחוץ לתחום הבריכה,  וחלק אחר קידם את הסודנים בברכה וטען כי פעילי הימין מבקשים לעשות פרובוקציה ולא ניתן לעשות זאת. למקום הגיעה גם חברת מועצת העיר בתל אביב שביקשה להסביר לסודנים כי בן ארי ובן גביר "מנצלים את תמימותכם" אך רוב הסודנים נשארו והמשיכו לשחות.

לאחר כשעה וחצי עזבו הסודנים את המקום וח"כ בן ארי הסביר כי הפעולה הנוכחית היא חלק מקמפיין שמגמתו להצביע על הצביעות של גורמים מסויימים בחברה הישראלית :" אותם גורמים מטיפים לנו מוסר ובצקצוקי לשון מסבירים השכם והערב כמה חשוב שהסודנים יישארו בישראל וייזכו בתנאים מפליגים שהרי הם בני אדם, ואולם בד בבד אותם גורמים לא מתבלבלים ושולחים את הסודנים להתגורר בשכונות הדרום בתל אביב ולא מוכנים לשלם מחיר אישי, הגיע הזמן שיהיה שוויון בנטל - אומר בן ארי - אם רוצים לאפשר לסודנים להתגורר בישראל, בבקשה שיסתובבו ברמת אביב, צהלה , אפקה וכן הלאה, נראה אז את אבירי הדמוקרטיה מהשמאל" דברי בן ארי.