מחבל החמאס, ריבחי רנטיסי, הוקלט אתמול (שני), לבקשת גלי צה"ל, בדברי תמיכה על התחנה. זאת כחלק ממאבק התחנה על נחיצותה, בעקבות דברי הביקורת שנשמעו לאחרונה, לפיהם, התחנה אינה שיוויונית בדעותיה הפוליטיות.

בהקלטה נשמע רנטיסי אומר: "שלום מדבר ריבחי רנטיסי פעיל חמאס ברצועת עזה. אני קורא לחברי ועדת הכלכלה בכנסת לתת חופש ביטוי לגלי צה"ל".

"אני מתראיין בדרך כלל לגלי צה"ל והם נותנים חופש ביטוי מוחלט. אני קורא להם שזה ימשיך. זה נחשב כמו בית של כולם".

בראיון לערוץ 7 אישר רנטיסי כי אכן ההקלטה אמיתית, "הקליטו אותי בגלי צה"ל אבל לא סימסתי לאף אחד. אני בעד חופש ביטוי לגלי צה"ל אבל מישהו סימס לכל העולם הישראלי". לערוץ 7 נודע כי אנשי 'ישראל שלי' הם שעומדים מאחורי הפצת ההקלטה.

אתמול הפיצה התנועה סרטון חדש המציג תמונה מדאיגה של התחנה הצבאית:

בעקבות פרסום ההקלטה הגיבו בישראל שלי לידיעה ואמרו "ב'ישראל שלי' מדגישים כי מדובר בהקלטה מקורית ואמיתית של רנטיסי, ולא בחיקוי או 'בישול'. רנטיסי אף הביע מספר פעמים בפני אנשי התנועה את הסכמתו להתראיין בתקשורת ולהסביר את עמדתו התומכת בגל"צ".

יו"ר 'ישראל שלי', איילת שקד, אמרה כי "ישנו אבסורד גדול וכואב, שבו בעוד לוחמים וקצינים מרגישים שהתחנה הצבאית עוינת אותם, גדולי התומכים שמתייצבים להגנתה הם טרוריסטים. אנחנו קוראים לחברי וועדת הכלכלה שלא להאריך עוד את החוק המאפשר לגל"צ לעשות רווחים על גב הציבור, כל עוד לא מבוצעת בתחנה מהפכה של ממש".