מי המרואיינים שלהם? גל"צ
מי המרואיינים שלהם? גל"צפלאש 90

"האגודה לזכות הציבור לדעת" הביע הערב מחאה על הגשת התלונה במשטרה נגד "ישראל שלי" ע"י תחנת הרדיו גלי צה"ל.

"התלונה הינה ניסיון לסתימת פיות של הביקורת הציבורית הלגיטימית המצטברת כנגד התחנה" – נאמר בהודעת האגודה - "המחבלים שרואיינו ע"י אנשי "ישראל שלי" אמרו את האמת אשר על ליבם ולא נכפו על ידי איש לצדד בתחנת הרדיו הצבאית. כל עיתונאי תחקירן, גם כתבי גל"צ, נוקטים בשיטות אלו על מנת לאסוף מידע ולחשוף גילויים לציבור הרחב. הגשת תלונה על כך הינה מגוחכת.

פרופ' אלי פולק, יו"ר האגודה, אמר כי "במקום להגיש תלונת סרק במשטרה, עדיף היה שהתחנה תערוך בירור נוקב עם עצמה, כיצד הבית של החיילים הפך לבית של המחבלים".

העימות בין ישראל שלי לגלי צה"ל עלה הבוקר מדרגה, כאשר שתי התנועות הגישו תלונות הדדיות במשטרה. בגלי צה"ל טענו להתחזות לאנשי התחנה שביקשו מפעיל חמאס ריבחי רנטיסי להביע תמיכה בתחנה לצורך דיון בוועדה של הכנסת. בישראל שלי טענו נגד גלי צה"ל כי היא מגישה סיוע לאויב בשעת מלחמה וקושרת קשר לסיוע לאויב בשעת מלחמה.

שלשום פתחה ישראל שלי במסע מחאה ציבורית נגד מה שהיא מכנה חוסר האיזון בשידורי גלי צה"ל. בין היתר הפיצה התנועה לעיתונאים הקלטות של פעיל חמאס, ריבחי רנטיסי ושל בכיר ברשות הפלשתינית, שר האסירים לשעבר אשרף עג'רמי, הקוראים לתמוך בגלי צה"ל, שכן היא "תחנה נהדרת" ו"נותנת חופש ביטוי מוחלט", כלשונם.

בתנועה הסבירו כי בעוד מאות לוחמים וקצינים במילואים מפיצים ברשת עצומה נגד גלי צה"ל ואמנים ישראלים מתלוננים נגד החרמתם על-ידי התחנה, זוכה גלי צה"ל לתמיכתם של מי שהועלו שוב ושוב לשידור בזמן המלחמה - פעילי טרור וערבים המתנגדים לקיום המדינה.