בראיון ליומן ערוץ 7 מספר חבר הכנסת דני דנון על פרטים מטרידים שהתוודע אליהם במהלך סיורו היום באריאל. בהקשר זה הוא מזכיר את הקושי לאכלס עולים חדשים בערי וישובי יהודה ושומרון, עקב הקפאת הבנייה באזור. "אחוז העולים ביו"ש הולך ויורד. אין מקום לגור. עולים לא יכולים לרכוש דירות", הוא מספר ומוסיף לספר כי משיחות עם ראשי הרשויות המוניציפאליות ביו"ש התוודע לכך שמטעמים פוליטיים מונעת הסוכנות היהודית מהם להציג פתרונות דיור ביישוביהם בירידים שהיא מקיימת ומיועדים לעולים חדשים.

דנון מספר שעל פי דיווחי ראשי הרשויות הסיבה לכך היא מדיניות שמובילים מספר נדבנים ותורמים מרכזיים לסוכנות היהודית. דנון מבטיח לקיים ישיבה מיוחדת בנושא עם יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי, ולדרוש את שינוי המדיניות. לדבריו "אני יודע שיש לחצים מכיוונים שונים, אבל גם אנחנו נלחץ".

עוד מספר דנון כי גם תכניות חינוכיות הממומנות בין השאר גם על ידי המדינה, כדוגמת 'מסע' ו'תגלית' אינן מגיעות לסיורים באריאל ובישובים שונים ביו"ש. בתום המפגש עם ראשי הרשויות באריאל דרש דנון שמעתה ייקבע שכל תכנית המקבלת תקציב מהמדינה תהיה מחויבת לבקר ביהודה ושומרון. "אנחנו מממנים את התכניות האלה", הוא מזכיר.

עוד התייחס חבר הכנסת דנון לישיבה הצפויה להתקיים מחר בועדת הכלכלה של הכנסת אודות עתידה של תחנת גלי צה"ל. הועדה אמורה לדון בשאלת חידוש האישור לתחנה לקבל כספי חסויות מעבר לתקציב משרד הביטחון. כזכור בימים האחרונים התחזק הקמפיין הציבורי להתניית חידוש האישור בשינוי תכני התחנה המוטים מדי לכיוון השמאל הישראלי, כך לטענת מקדמי הקמפיין. חבר הכנסת דנון, החבר בועדת הכלכלה סבור שלא צפוי שינוי דרמטי במהלך הישיבה.

"אני לא רואה דרמה גדולה. תהיה הארכה של הוראת השעה למשך שנה כפי שהממשלה החליטה", אומר דנון המזכיר כי הממשלה החליטה על הקמת צוות השלישייה ובו השרים כחלון, לבנת וברק, ואלה יגישו את המלצותיהם בתוך שנה באשר למכלול הנושאים הנוגעים לעתידה של גלי צה"ל, הן בסוגיית התקציב והן בסוגיית התכנים והפיקוח עליהם. דנון אומר שבמהלך התקופה הקרובה בכוונת חברי הכנסת המזוהים עם הימין לבוא בדברים עם השרים כחלון ולבנת ויחד עמם לגבש את מכלול ההתייחסות לגלי צה"ל.