שולי רנד.
שולי רנד.פלאש 90

בית ספר לקולנוע יהודי "תורת החיים" פותח את שעריו לערב מדהים של מפגש פסגה עם מיטב האומנים: שולי רנד, יובל דיין ונתי רביץ בפאנל אישי ומיוחד על כח ההשפעה של הקולנוע היהודי ועל חזרה לתרבות המקורית. גם הרב ארז משה דורון יהיה שם. כולם מוזמנים.

העולם עובר שינוי. הרבה אנשים מחפשים משהו אחר, משמעות אמיתית לחיים. הצורך הזה הוליד קהל יעד גדול מאד שמצטרפים אליו כל יום, עוד ועוד אנשים המחפשים תרבות יהודית. על מנת למלא את חלל זה, בית הספר לקולנוע יהודי תורת החיים, פועל מזה כחמש שנים בהכשרת אומנים ויוצרים בתחום הקולנוע. שאיפת בית הספר להוות בית יוצר לאומנות יהודית אותנטית, הנובעת מעומק הנשמה היהודית, ויונקת מבחינה רוחנית אך ורק מתורת ישראל, ללא השפעות זרות.

במסגרת העבודה המקצועית, בית הספר מקיים קשר מתמיד עם יוצרים ואנשי תקשורת בעלי רוח יהודית, הפועלים בארץ ובעולם. לפני כחודשיים הגיע לבית הספר צביקה יחזקאלי ראש דסק חדשות על העולם הערבי, בערוץ 10. יחזקאלי דיבר כיצד יוצר יהודי מצליח לפעול ולהשפיע בתוך מסגרת עבודה חילונית. כמו כן לפני כשנה התארח בבית הספר שמחה יעקובויץ', עיתונאי יהודי קנדי בעל שם עולמי, המפיק ומביים סרטים תיעודיים. הנודע בזכות סרטיו: בנושא הארכאולוגיה של ארץ ישראל, בהם סדרת: "הארכיאולוג העירום" "מערת הקבורה של ישו" "פענוח יציאת מצרים". שמחה דיבר על הכוח להפוך חלום למציאות, ולחולל מהפכה עולמית בתחום התקשורת.

מתוך שאיפה ללמוד ולהתפתח, בית הספר מקיים ביום חמישי הקרוב, ה' תמוז (7/7/11) מהשעה 17:30- כנס "אור חדש". ערב מרתק ומיוחד בנושא כוח היצירה היהודית. בכנס ייתן תיאור נרחב של הפעילות והיצירה המתרחשים בבית הספר, הן מהצד המעשי, והן מהצד הרוחני. לאחר מכן הרב ארז משה דורון מארגון 'לב הדברים' ייתן שיחה מרתקת בנושא כוח הסיפור היהודי.

בשיאו של הערב יהיה מפגש פסגה בין גדולי האומנים של האור החדש. שולי רנד מאושפיזין, יובל דיין מהספר 'מקימי', ונתי רביץ השחקן המפורסם, ידונו על מקומה של היצירה היהודית בתקשורת ובאומנות. איך עושים קולנוע יהודי? כיצד נשארים נאמנים להלכה היהודית? מה הוא החזון של הקולנוע היהודי? האם יש קהל לקולנוע יהודי, ואיך מגיעים אליו?

לאחר הפנאל תיערך סדנת קולנוע חוויתית, שתיתן למשתתפים לטעום מעט מהאור החדש שיש לקולנוע היהודי להציע.

את הערב יחתום ראש המוסדות הרב שמואל טל, אשר ידבר על החזון הגדול של בית הספר לקולנוע יהודי תורת החיים.

הערב מיועד למי שמרגיש שיש לו נשמה של יוצר שעוד לא באה לידי ביטוי, מי שרוצה להשתמש במדיה ולא היו לו הכלים המתאימים. מי שמעוניין להיות שותף באור החדש המפציע בעולם הקולנוע היהודי, מוזמן להירשם מראש בנייד: 054-7775715. הערב מיועד לגברים ונשים (הפרדה מלאה). כולם מוזמנים להכנס לאתר החדש www.kolnoath.co.il