קשב ריכוז וטלוויזיה
קשב ריכוז וטלוויזיהפלאש 90

ראשית אדם המחזיק בביתו טלוויזיה  מחויב על פי חוק לשלם אגרת טלוויזיה שעלותה השנתית  379 ₪  ,ישנם אנשים המתעלמים מדרישה זו ולבסוף משלמים ביוקר ,הפרשי ריבית והצמדה  ואי נעימות שהייתה יכולה להימנע.

כיום ניתן לקנות ממיר בתשלום חד פעמי  של 400 ₪ שיאפשר קליטה של 5 ערוצים והכוונה היא שיתרחב  ל18 ערוצים במהלך השנה וחצי הקרובים. ניתן לקנות את  המכשיר בעלות מוזלת יותר ,ניתן להשוואות מחיר דרך אתר זאפ וכדומה.

אין כמעט תוכנית  בטלויזיה  שלא ניתנת לצפייה במחשב, שידורי ספורט ישירים ניתן לראות דרך אתר מייגול, ערוצים שונים ניתן ע"י הורדת סרגל כלים למחשב, כמו כן ניתן לראות תוכניות שפספסתם  בחיפוש נרחב תגיעו אליהם.

רבים משלמים ביוקר רב עבור חבילות הכבלים ,הוצאה שנתית ממוצעת שנאמדת למעלה מ- 3,500 ₪. ראשית חשוב לציין שיש תעריף שונה ליחידת דיור שעלותה כ- 70 ש"ח רק שחברות הכבלים לא ימהרו לציין זאת.

קיבלתם מהם מתנה ערוץ לשלושה חודשים חינם? בסוף קבלת ההטבה עליכם להודיע על סיום רצונכם, במידה ולא תחוייבו על תשלום הערוץ "במתנה".

איך משיגים מחיר אטרקטיבי ביחס למחיר שאתם משלמים היום? יוצרים עם החברה קשר, ניתן להשאיר פרטים והם יצרו איתכם קשר, חבל לחכות זמן יקר להמתנה לקבלת שיחה. מדברים עם נציג חברה נחמד שיגיד שלא ניתן לעשות שינוי במחיר הוא אולי יוכל לתת הטבה כלשהי, תבקשו לעבור למחלקת שימור הוא גם יציין משהו דומה ויתן לכם הטבה נוספת שאולי תגרום לכם להישאר, כאן מגיע השלב המשמעותי שעליכם להביע את רצונכם לעזוב במחיר הקיים, ייקחו את הפרטים שלכם וכעבור מספר ימים יצור איתכם קשר נציג מכירות שטח שיציע לכם הצעה זולה משמעותית שתוביל לחיסכון של מאות ₪ בשנה. אם אתם לא בנויים לכל התהליך הארוך הזה, יש חברה שנקראת חיסכון ישיר שמוזילה עבור  קהל צרכנים חיסכון מול חברות הכבלים,טלפונים וסלולארי ועובדת על בסיס אחוזים מסך  החיסכון השנתי שנצבר ללקוח. http://www.hisachonyashir.co.il

דבר נוסף, החלטתם להתנתק באמת? ניתן לבצע את זה ע"י ניתוק  ישיר המתבצע באמצעות חיסכון ישיר במחיר של שקלים בודדים, או שהכי טוב שתשלחו אתם מכתב רשום שבו אתם מבקשים להתנתק. קחו בחשבון שתוך 2 ימי עסקים הם חייבים לציין זאת ולבצע זאת על פי חוק, לא לשכוח לשמור את ההעתקים ולכתוב כתזכורת מיהו הנציג שדיבר איתכם, זמן ושעה.

לשאלות ותגובות:

שי אבו - יועץ פעמונים [email protected]

לאתר פעמונים