נצרת עילית
נצרת עילית

חברת הנדל"ן 'באמונה' זכתה הבוקר (ג) במכרז של משרד השיכון לבניית שני מתחמי דיור בשכונת הר יונה בנצרת עלית. על פי כוונת משרד השיכון בשכונת הר יונה עתידים להיבנות אלפי יחידות דיור בשנים הקרובות.

בעוד מחאת הדיור מתפשטת ברחבי הארץ וראשי המדינה עמלים על מציאת פתרונות יצירתיים להתמודדות עם המשבר, נודע כי חברת הנדל"ן באמונה זכתה הבוקר במכרז לבניית שני מתחמי מגורים בנצרת עלית. מחיר הזכיה כולל פיתוח בממוצע עומד על סך של כ-60,000 ₪ ליחידה.

במתחם הראשון 79 דירות גן וקוטג'ים בני 4-5 חדרים ואילו במתחם השני עתידות להיבנות 160 יחידות דיור בבניינים רווים כשגם הן בנות 4-5 חדרים. הקבלן שייבנה את יחידות הדור הוא ע.ע אבו ראס- קבלן ותיק ובעל ניסיון רב בבנייה בגליל.

מנהל השיווק של 'באמונה' רונן וייל אומר כי בקרוב יחל שיווק הדירות, "בשלב זה אנו מתלבטים האם ליעד את הפרויקט לחובשי כיפות סרוגות או לחרדים. יתכן ונפצל ", אומר וייל.

'באמונה' היא חברת נדל"ן המתמחה בשיווק לציבור הדתי לאומי. לחברה פרויקטים רבים בירושלים, בפריפריה ולאחרונה אף בצפון:  פרדס חנה, יקנעם. בחודש שעבר מכרה 'חורשת האיקליפטוס' חברת בת של 'באמונה' 28 יחידות בפרויקט בפרדס חנה.