מה אוהבים הישראלים? ארומהחזקי עזרא

בקניון מלחה בירושלים, אחד מ-52 הסניפים הכשרים של רשת ארומה אני פוגש על ארוחת בוקר לילדים החדשה את סמנכ"ל השיווק של רשת ארומה, אמיר איצקוביץ'.

איצקוביץ' "המוח" של ארומה, האדם שמחליט מה אתם תאכלו ומה תשתו, איזו מוזיקה תשמעו ובאיזה צבע יצבעו את הקירות, מספר בראיון מיוחד לערוץ 7 על ההשקה של ארוחת הילדים, "הדרישה הגיעה מהלקוחות, זיהינו צורך אמיתי לארוחה בריאה וטרייה לילדים שמגיעים לסניפי הרשת שעד עכשיו אכלו מהמנות של ההורים. כמו כן רצינו להעניק להם ערך מוסף שהוא המשחק ממנו הם יכולים ליהנות תוך כדי הארוחה וגם לקחת איתם הביתה, ההורים מצידם זוכים לפיתרון פשוט שגם נותן להם קצת זמן לעצמם".

בעברית זה נשמע יותר טוב וגם בארומה הבינו את זה, בסניפי הרשת במהלך כל הבוקר מושמעת מוסיקה עברית, "ארומה היא רשת מאוד ישראלית", מסביר איצקוביץ', "רצינו שהלקוחות ישמעו את זה, אדם שמגיע לסניף בבוקר שומע מוסיקה ישראלית- עברית נעימה והוא יודע שהוא נמצא בארומה"

איצקוביץ' מגלה לגולשי ערוץ 7 מה הארוחה הכי נמכרת ברשת ארומה בישראל, "הארוחה הכי נמכרת בארומה זו ארוחת הבוקר וכריך חביתה,  שהוא טעים והוא פשוט ,אנשים מרגישים הכי בבית מחוץ לבית שלהם,".

בארומה כבר מתכוננים לחורף, "יש מה לצפות לחורף, יהיו הפתעות ויהיה טעים", מבטיח איצקוביץ'.