בשורה טובה להורים המשתמשים בתחבורה הציבורית. החל מ- 1 באוגוסט 2011 ניתן יהיה לשלם עבור נסיעה עם עגלת ילדים פתוחה באוטובוסים, באמצעות כרטיסיית נוער המגלמת הנחה של 50% כך הודיע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

השר כץ החליט על מתן ההנחה עבור נסיעה עם עגלת ילדים פתוחה בעקבות פניות רבות של הורים למשרד התחבורה להקל בתשלום עבור נסיעה באוטובוס עם עגלת ילדים פתוחה.

עד כה נדרשו הנוסעים באוטובוסים לשלם עבור עגלת ילדים פתוחה מחיר מלא, באמצעות תשלום במזומן או על ידי כרטיסיות נסיעה רגילות זאת לאחר שהשר כץ  החליט לפני יותר משנה לאפשר תשלום עבור עגלות ילדים גם באמצעות כרטיסיות רגילות. עבור נסיעה עם עגלות ילדים מקופלות לא נדרש תשלום

יצויין כי עגלת תינוק פתוחה תופסת נפח של נוסע מבוגר אחד לפחות ולכן בשלב הראשון החליט שר התחבורה להפחית את מחיר הנסיעה הנדרש עבור עגלה פתוחה  ב- 50%. לדבריו, משרד התחבורה בוחן בימים אלה צעדים נוספים להקל על נוסעי התחבורה הציבורית.

ההנחה על עגלת ילדים פתוחה תחול על כל נסיעה באוטובוס שמחירה אינו עולה על 9.8 שקלים כפי שנהוג כיום.

המפקח על התעבורה במשרד התחבורה שלח היום חוזר לכל חברות התחבורה הציבורית בארץ המפעילות קווי אוטובוסים שבו הם נדרשים ליידע את כל הנהגים על ההסדר החדש.