מאהל הימין
מאהל הימיןצילום: אהוד אמיתון - סוכנות תצפית

יו"ר ארץ ישראל שלנו, ברוך מרזל, מספר כי קבוצה של אנרכיסטים הגיעה למפגש הידברות בין יושבי המאהל ברוטשילד לבין פעילי הימין שהקימו במקום אוהל משלהם. האנרכיסטים התנהגו באלימות וניסו למנוע את המפגש אך פעילי הימין הדפו אותם.

ברוך מרזל, מאיר ברטלר, אנשי ארץ ישראל שלנו וגרעיני הערים העבריות וכן פעילי ימין נוספים נמצאים במאהל זה מספר ימים. לדברי הפעילים הם מזדהים עם המצוקה שחשים רבים בציבור הישראלי אך מבקשים לתעל את המאבק ולהפנות אותו לאפיקים הנכונים.

לדברי מרזל, "מדיניות ההקפאה של נתניהו היא שהובילה למצוקה קשה בתחום הדיור כמו גם המדיניות הרופסת בעניין הפולשים הזרים שתפסו אלפי דירות של זוגות צעירים בתל אביב. הציבור שלנו צריך להבין ולהפנים שביבי רע ליהודים ובודאי ובודאי שאסור לנו להיות בכיס שלו ולגונן עליו בכל עת ובכל נושא קל וחומר בנושא שבו הוא עשה דברים רעים מאוד להתיישבות ביהודה ושומרון".

הפעילים מספרים כי קבוצות של אנרכיסטים מגיעות כל כמה שעות למאהל במטרה להטריד ולהפריע ואף לנסות לתקוף. לדברי מאיר ברטלר, "אנחנו לא ניתן את הלחי השניה לאנרכיסטים. לא באנו לכאן להתעמת אלא לדבר ולהסביר אבל כאשר אנרכיסטים מנסים להצית אוהל של שלוש בנות או לתקוף פיזית ילדות צעירות אנחנו לא נעמוד מנגד. חבל שמארגני ההפגנה לא מבינים שהאנרכיסטים עושים נזק למאבק וצריך לרסן אותם ולסלק אותם".