האחים סודמי
האחים סודמיפלאש 90

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה גזר 22 ו- 19 שנות מאסר על נאור ואדיר סודמי (בהתאמה), אשר הודו והורשעו בהריגת הילד ליאון קלנטרוב במושב בני עייש בסוף דצמבר 2009.

השניים הורשעו לפני 5 חודשים גם ב-6 אישומים בין היתר ביצוע עבירות מין בקלנטרוב ובקטינים נוספים. הרכב השופטים אברהם טל, קלרה רג'יניאנו ורמי אמיר, השיתו על אדיר סודמי 19 שנים בפועל ועל נאור סודמי 22 שנים ובכך אימצו את רמת הענישה שסיכמו הצדדים וביקשו כי תושת על הנאשמים.

אביו של הילד, ארתור קלנטרוב, אמר לאחר הישמע גזר הדין כי בני המשפחה מאוכזבים מהעונש שנגזר על הורגי בנם ואמר כי בכוונתם להגיש תביעה אזרחית נגד התאומים סודמי.

הרכב שופטי המחוזי בפתח תקווה כתבו בגזר הדין "הנאשמים הלוקים בפיגור קל סייעו לתביעה להתגבר על קשיים ראייתים, לצד זאת, הם גרמו בהתנהגותם למותו של ילד קטן שהותיר אחריו הורים כואבים, שחייהם השתנו מהקצה אל הקצה ונחשפה אוזלת יד של המערכת שאילו נתנה דעתה להתנהגותם עם הגשת התלונה הראשונה ומרחיקה אותם מהחברה למסגרת טיפולית מתאימה, ייתכן וניתן היה למנוע את האסון המחריד. בנסיבות כאלה נסיבותיהם האישיות של הנאשמים מתגמדות אל מול האינטרס הציבורי המחייב ענישה מחמירה".