Everio GS-TD1, מצלמת הוידיאו של JVC זכתה בפרס EISA (European Imaging and Sound Association) היוקרתי בקטגוריית מסרטת הוידיאו שמצלמת בתלת מימד הטובה ביותר לשנת 2011-12.

לדברי חבר שופטי EISA, "כל אחד יכול להפוך למפיק סרטי תלת מימד עם Everio GS-TD1. מצלמה רבגונית זו שידידותית למשתמש ופשוטה לתפעול מצוידת בפונקציות אוטומטיות ליצירה פשוטה של תמונות תלת מימד באיכות גבוהה אבל אוסף של פונקציות ידניות מעניק למשתמש המנוסה יותר להשלים את השליטה על התוצאה הסופית. ניתן לפקח על הצילום דרך מסך מגע 3D LCD שמציע מערכת תפריטים פשוטה וקלה לשימוש ושניתן לצפות בו ללא משקפיים מיוחדות. משתמשים יכולים לבחור לשמור את ההקלטות באיכות גבוהה בפורמט 2x Full HD או בסטנדרטית בפורמט AVCHD על מנת לערוך אותן בקלות באמצעות תוכנת עריכת וידיאו שקיימת במצלמה. בנוסף, המצלמה מצוידת בזוג עדשות זום F1.2 באיכות גבוהה שמאפשרת לצלם תמונות סטילס או סרטים בתלת מימד ובדו מימד תחת תנאי תאורה קשים".

פרסי EISA נבחרים מדיי שנה על ידי נציגי יותר מ-50 מגזינים מובילים העוסקים בצילום, וידיאו, אודיו, קולנוע ביתי ומכשירי אלקטרוניקה ניידים שמפורסמים בלמעלה מ-20 מדינות אירופאיות. ארגון EISA מזהה את המאפיינים שזוכים להערכה הגדולה ביותר על ידי ציבור נלהב שתר אחר איכות גבוהה וכלים יצירתיים.