חשש לניגוד אינטרסים? ויינשטיין
חשש לניגוד אינטרסים? ויינשטייןפלאש 90

רשות האוכלוסין וההגירה עשויה להגיש כתב אישום נגד רעייתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביבה וינשטיין, באשמה שהעסיקה עובד זר בניגוד לחוק.

רשות האוכלוסין וההגירה סיימה את חקירתה בתיק העסקת העובד הזר בבית היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה וינשטיין, והעבירה את החומר לפרקליטות.

מהפרקליטות נמסר בתגובה: "הטיפול בעניין נעשה כמקובל על ידי רשות האוכלוסין וההגירה תוך עדכון ככל שנדרש של גורמי הפרקליטות. בשלב זה אין בידנו למסור פרטים נוספים".

עתה ממתינים ברשות האוכלוסין להנחיית פרקליטת המדינה באשר להמשך הצעדים שיינקטו, אם וכאשר, נגד אשתו של היועמ"ש. בידי הפרקליטות מספיק ראיות להעמיד את הגברת וינשטיין לדין באשמת העסקת עובד זר בניגוד לחוק.

אם תורשע, צפויה וינשטיין לקנס כספי בגובה עשרות אלפי שקלים.

העובד עזב את המדינה לפני מספר חודשים לחופשה לאחר שנחקר, ועדיין לא שב. במשך תקופה ארוכה ניסו ברשות האוכלוסין לאתר אותו, אולם לבסוף הוחלט להמשיך בחקירה בהסתמך על הפרטים שמסר בחקירתו לפני מספר חודשים.

הגברת וינשטיין נחקרה אף היא לפני מספר חודשים, וסיפרה כי הניחה שהעובד בביתה הינו חוקי לאור מסמכים שהציג. אולם, כשנתבקשה לספק פרטים אודות הימצאו, סיפרה לחוקרים כי אין ביכולתה לסייע מאחר שהיא אינה מחזיקה במספר הטלפון הנייד שלו, כתובתו או אף בשמו המלא.