בימים ידידותיים יותר. עבדאללה ונתניהו
בימים ידידותיים יותר. עבדאללה ונתניהופלאש 90

המזרחן ד"ר דוד בוקעי קובע בראיון בערוץ 7 כי ההחלטה של משרד החוץ לפנות את השגרירות בירדן בעקבות הארועים במצריים היא טעות חמורה. "היינו צריכים לומר לירדן שמחובתם להגן על השגרירות שלנו בדיוק כפי שהם מגנים על השגרירות האמריקאית".

ד"ר בוקעי טוען שהמלך עבדאללה כמו אביו המלך חוסיין הוא איש בוגדני. "המשטר האשמי הוא מיעוט בירדן לעומת הרוב הפלשתיני. עבדאללה יודע היטב שלולא ישראל המשטר שלו היה נופל. לכן אנחנו צריכים להבהיר לו שהוא לא יכול ליהנות משני העולמות, מצד אחד ליהנות מהקשר עם ישראל ומצד שני לאפשר להמונים לפגוע במוסדות ישראלים בירדן. הוא צריך להגן עלינו כמו שהוא מגן על מוסדות אמריקאים".

לדבריו, ישראל היום נמצאת בצומת דרכים לא פשוטה. "העולם הערבי עובר תהליך של אנרכיה. משטרים איסלאמיים תופסים את מקומם של משטרים מתונים וחילוניים. צריך לזכור שעשינו שלום עם מדינה ולא עם האיסאלם שאף פעם לא יקבל אותנו. ברגע שהמשטרים האלה נחלשים זו פגיעה בביטחון שלנו. תמיד אמרתי ואני אומר גם היום, שאני מעדיף את המשטרים של קדאפי ואסד מהאחים המוסלמים ואל קעידה.  אני מעדיף משטרים חילוניים ומשטרים צבאיים ממשטרים איסלאמיים ותנועות אסלאמיות רדיקליות".