נתניהו
נתניהופלאש 90

ארגון נפגעי הטרור 'אלמגור" קורא לשרי הממשלה לדון בסוגיית החזרת גופתו של המחבל חאפז מוחמד חוסיין לידי משפחתו ולא להותיר זאת בידי ראש הממשלה ושר הביטחון.

באלמגור מאשימים את נתניהו וברק בניסיון למחטף, "לאחר שהחלטתם הקודמת לשחרור עשרות גופות נתקלה בביקורת ציבורית קשה - ביבי וברק מנסים להרגיל את הצבור למסירת  גופות מחבלים בדלת האחורית על ידי החזרת גופה בודדת".



"הרצון שלהם לבצע מחוות כלפי ארגוני הטרור ומנהיגיהם במסירת גופות מחבלים, בשעה שגלעד שליט לא מוחזר ומשמש קלף  מיקוח בידי ארגוני הטרור, מחייב דיון יסודי בממשלה. יש למנוע מביבי ומנתניהו החלטות בסוגיות מוסריות ומשפטיות-  ללא דיון יסודי של כל השרים", אומרים באלמגור,



"מחבלים צריכים לדעת לפני יציאתם לפגוע טרור שלא יובאו לקבר משפחתי. זהו המינימום ההכרחי שאנו חבים לקרבנות  גם כדי לשמר כושר הרתעה מינימלי".

מוקדם יותר דווח כי כוחות הביטחון יעבירו מחר (ראשון) בבוקר לידי הפלסטינים את גופתו של חאפז מוחמד חוסיין המכונה אבו זאנט,  שנהרג על ידי חיילי צה"ל לפני 35 שנה. אבו זאנט נהרג יחד עם שני מחבלים נוספים בבקעת הירדן, לאחר שייצאו לפעולת טרור כתגובה על הריגת ילדה פלסטינית.