גולדשטיין
גולדשטיין

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שאול גולדשטיין, נבחר פה אחד על ידי ועדת איתור מיוחדת שמינה השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, למועמד לתפקיד מנכ"ל רשות הטבע והגנים. המלצת הוועדה תועבר לשר ארדן, והוא צפוי להביא אותה בקרוב לאישור הממשלה.

בראיון לערוץ 7 גולדשטיין מאחל לבא אחריו בתפקיד להמשיך לפעול כדי שהבניה בגוש עציון תמשך, "אני כמעט 13 שנה בתפקיד, אני אוהב את מה שאני עושה ויש לי סיפוק רב, טוב לי בתפקיד. אבל חשבתי שרשות הטוב והגנים חשובה בהוויה הישראלית. התפקיד החדש מלא באתגרים ולכן נענתי להצעה".

גולדשטיין קובע שלתפקיד ראש מועצת גוש עציון יש השפעה רבה גם במישור המדיני, "המועצה תעבור כרגע לסגני יאיר וולף ואני מקווה שגם בבחירות הוא ינצח. אני עוזב מועצה מאוד מצליחה עם תושבים מדהימים וקצב גידול יפה אני מקווה שזה ימשך. האיומים בצד השני מתגברים ואני מעריך שבשנה שנתיים הקרובות יהיה מאבק על המשך התנופה כנגד מבקשי רעתנו שרוצים להרוס, אני מאמין שאנחנו ננצח".



גולדשטיין לא חש שהוא נוטש את הספינה ברגע האמת, "אני לא זוכר אף פעם תקופה שקטה, תמיד זה ככה. אבל לפעמים חשוב לעסוק גם בחשוב ולא רק בדחוף . לתפקיד הזה של ראש מועצה יש השפעה עצומה גם בתחום המדיני, כי אם אתה יודע לדבר עם האנשים ההשפעה היא עצומה, ככל שנתמיד במסע ההסברה, כך אנשים יותר יבינו את החשיבות של הנוכחות שלנו כאן".

את הביקורת מהשמאל על מינויו של איש ימין לתפקיד הבכיר ברשות הטבע והגנים גולדשטיין דוחה בתוקף, "לא שמעתי שיש איסור להיות ימני בתפקיד הזה, אני איש ראוי שעבר את כל וועדות האיתור והבדיקה. נכון אני איש ימין ציוני ואני אומר את זה בכל מקום ובגאווה".