בתוכנית "אולפן שישי" ששודרה ביום שישי האחרון "נחשפה" זהותם של מבצעי התג מחיר בשטחי יו"ש והיכן הם מתגוררים. כמו כן סיפרו הכתבים לאזרחי מדינת ישראל שבכלל מדובר ב"מתנחלים גוזלי אדמות".

אמנון אברמוביץ' הודיע כי הוא יודע מי הם מבצעי 'תג מחיר', "הם חיים ביצהר ובישיבת עוד יוסף חי". הוא גם סיפר כי הוא יודע מדוע לא תופסים אותם, "לא רוצים לתפוס אותם וזה סדר עדיפויות במשטרה. מחוז ש"י מדולדל בכח אדם ולא שמים שם את עיקר המאמץ".

כנראה שבידי אברמוביץ' מסמכים המראים למי שייכים שטחי החקלאות, "המוקד השלישי של מבצעי תג מחיר זה בעמק שילה, שם הם השתלטו על גפנים ומטעים ומשם הם פועלים".

ומזלו של הרב אלישיב שתמך בניצן אלון, "הרב אלישיב - הגדול בתורה, גיבה את ניצן אלון, אך זה לא משפיע על החבר'ה האלו". מעניין מה היה קורה אילו היה תומך ב'חבר'ה האלו'.

רוני דניאל סקר את האירועים ב'שטחים' בחמשת השבועות האחרונים. על פי הנתונים אותם הביא "המתנחלים פגעו 7 פעמים במטעי זיתים, 25 יידויי אבנים לעבר פלסטינים ו-9 מקרי השחתת רכוש". הוא כנראה לא שמע על הטרור פלסטיני שהיה בתקופה הזו.

הכתב המדיני אודי סגל הביע את צערו על כך שהמתנחלים נמצאים בכל מקום, "מבחינה חברתית חל תהליך מאז ההתנתקות של טשטוש הגבולות, אם פעם זה היה 'אנחנו' - רוב העם ו'הם' - המתנחלים, היום יש תחושה של אחדות. אתה רואה הרבה נציגים של המתנחלים בתקשורת, בפוליטיקה ובצבא ועכשיו שרואים אותם אומרים זה הנציגים שלכם?".