בתי הדין
בתי הדיןפלאש 90

בשכונת מאה שערים בירושלים נחשפה פרשה של ביגמיה (נישואין כפולים). במהלך סוף השבוע שעבר נערך טקס נישואין בין נערה לאברך מבוגר שנשוי מספר שנים.

נישואיו הראשונים של האברך לא צלחו ולאחר מספר שנות נישואין הודיע לאישתו כי הוא מעוניין לתת לה גט. אישתו הראשונה סירבה לקבלת הגט והם נישארו נשואים. כשראה שאישתו נחושה בדעתה להישאר נשואה החל במסע להחתמת רבנים שיאשרו לו להינשא בשנית ללא צורך בנתינת הגט, האברך הצליח לגייס קרוב למאה חתימות מרבנים שונים.

אבי הנערה חבר בקהילת ה'פרושים', לא נכח בביתו בשבת וכשהגיע במוצאי השבת נדהם מעובדת נישואי בתו בניגוד לדעתו ובפרט שהאברך נשוי. בשנים האחרונות ישנה מחלוקת בין ההורים,  אימה של הנערה התקרבה בשנים האחרונות לכת 'נשות הטאליבן' למורת רוחו של בעלה וכך גם בתה. אבי האם הוא רב מוכר בחברה החרדית התבטא בתקופה האחרונה בחריפות נגד 'נשות הטאליבן' ואמר "מי שרואה אישה עם שאל ברחוב צריך לירוק עליה".  

על פי דיווחים הגיע המקרה לבית דין צדק של העדה החרדית שם אמור להתנהל דיון בנוכחות האברך כדי להסביר מי התיר לו להתחתן ללא גט. במידה והאברך יסרב להגיע לבית הדין יוצא נגדו נידוי וחרם עקב נישואיו השניים