לא מזמן – לפני אולי חמש שנים - היה עלינו לחפש מספר טלפון או כתובת מייל של מכר או חברה כדי ליצור איתו קשר.

היום יש כבר הרבה דרכים לאתר ולתקשר עם אנשים – פייסבוק, לינקד-אין, מסרונים, צ'ט – וכמובן דרך שיחת טלפון פשוטה. לדעת רבים, חשיפה ברשת באופן כללי אינה מומלצת אך בעלי עסקים מחוייבים לחשיפה למען הצלחת העסק.

כל אפשרויות האיתור שיש היום מייצרות בלבול. מבול האינפורמציה של ימינו מביא איתו גם מבול של מכרים ו"קונטאקטים" שאנו זקוקים לאתר מסבות רבות ושונות. 

חברה ישראלית בשם DialMyName המציאה פתרון לבעיה. החברה פיתחה מאגר לרישום שמות זיהוי - "מותגים" – לחברות ויחידים, שייתן לכל אחד שמחפש אותם דרך נוחה ויעילה ליצור קשר. השם שרשום במאגר נותן חיבור לכל דרך גישה לנרשם, כולל מספר טלפון, אימייל, אתר אינטרנט, וכו'. במקום לחפש מספרים ולאתר אימיילים, כל מה שצריכים לעשות זה – להקליד שם!

לדוגמה: נניח שאתה מעוניין להזמין פיצה. לא סתם פיצה, אלא פיצה של "פיצה האט", כדי להזמין עליך לאתר את מספר הטלפון – שלפעמים דורש חקירה עמוקה בדפי זהב!

CallMyName מציעה דרך הרבה יותר קלה. מכשירך יחפש בתוך שניות את כל הדרכים שבהן ניתן להגיע לחברה ולהזמין את הפיצה בהקדם.

את התוכנה אפשר להתקין במכשירי אייפון, אנדרויד, בלאקברי, וסימביאן של נוקיה.

משתמשים שמורידים את התוכנה יכולים לחפש חברות לפי שם, והמידע תמיד מעודכן, אפילו אם החברה מחליפה מספר טלפון, אימייל, כתובת באינטרנט, או כל פריט זהות אחר. כל עוד הם מעדכנים את פרטי הרישום שלהם במאגר של CallMyName, הם תמיד ברי-השג. אין צורך לזכור מספר – רק שם!

כיום מאגר המידע מיועד לעסקים וליחידים נותני שרות שרוצים להיות נגישים. כזכור האפליקציה ליצור קשר אם חברי המאגר הנו חינם. רישום במאגר לחברה עולה 1,276 ש"ח לשנה. 

מנכ"ל החברה אריאל אפרתי מספר כי בקרוב יורחב המאגר. עם CallMyName, אף פעם לא תלך לאיבוד בסבך הנתונים של ימינו – ולא תפספס קישור או שיחה חשובה שיכולה להביא להצלחה". את האפליקציה אפשר להוריד בחינם מ- http://www.dialmyname.co.il/