עלייה בשכר
עלייה בשכרפלאש 90
חטיבת הבנקים של הסתדרות המעו"ף והנהלת בנק "דיסקונט למשכנתאות" חתמו בסופ"ש האחרון על הסכם שכר בגין השנים 2011-2012. תוקף ההסכם הוא עד 31.12.12.

במסגרת ההסכם נקבע כי עובדים קבועים יקבלו תוספת שכר דיפרנציאלית בטווח של 4%-18%. עובדים הנמצאים בתקופת ניסיון, יקבלו גם הם תוספת שכר דיפרנציאלית בטווח של 3%-9%. תוספת השכר כוללת בתוכה את התוספת האחידה. עוד נקבע כי תוספת השכר תשולם בשתי פעימות.

המו"מ על ההסכם נוהל מטעם ההסתדרות על ידי ציון שמע, ראש חטיבת הבנקים של הסתדרות המעו"ף, דורון קלר, יו"ר הועד ולירון ארוך-אסייג וסימה גורי-גלילי חברות הועד. כמו כן על ידי עו"ד אמיר בשה, מהמחלקה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי.

ראש חטיבת הבנקים בהסתדרות, ציון שמע אומר היום: "ההסכם שנחתם מהווה ברכה לבנק ולעובדים ומהווה המשך מערכת יחסי עבודה טובה בין ההנהלה לעובדים".

מנכ"ל בנק דיסקונט למשכנתאות, אתי לנגרמן ציינה: "החתימה מסכמת תקופת מו"מ שהתנהל באופן ענייני וראוי ומבטא שילוב מוצלח של טובת הבנק והעובדים".

יו"ר ועד העובדים, דורון קלר אומר היום: "אנו שמחים שהצלחנו להגיע להישג מכובד בכוחות משותפים ומקווים שההתנהלות ההדדית והמשותפת תמשיך לאורך כל הדרך".