גלעדי ומסיקה
גלעדי ומסיקהבאדיבות מועצה אזורית שומרון

הזמר והשחקן מוטי גלעדי קיים בשומרון סיור עומק, כאורחו של ראש המועצה גרשון מסיקה והיחידה האסטרטגית במועצה. לאורך היום נחשף הזמר והשחקן המוערך לפיתוח ההתיישבות, הבניה והחקלאות, בישובים וב"מאחזים" שבמועצה האזורית שומרון.

לאחר הסיור לא הסתיר גלעדי את התרגשותו מהמראות אליהם נחשף. מוטי גלעדי הגדיר את הסיור במרחבי השומרון: "יום של העשרה רוחנית היסטורית ארץ ישראלית לעילא ולעילא. שמחתי לפגוש את המארחים, ראש המועצה מסיקה, את יוסי דגן יועצו הנמרץ ואת בועז העצני, העושים עבודת קודש מבחינת אהבת הארץ. שמחתי לשאוב ידע בלתי רגיל היסטורי יהודי, שורשי מורשתי מפי בני קצובר האחד והיחיד וכן לצפות מהישוב ברקן, כמו גם לבקר ביקב טורא ברחלים וללגום יין משובח".

"מודה על הכנסת האורחים בחוות גלעד ועל החוויה יוצאת הדופן בגבעות עולם הפסטורלית והכובשת הלב. באתי, ראיתי, ניצחתם"! אמר גלעדי וסיים בברכה מחוייכת לתושבי השומרון על משקל אחד הישובים בו ביקר בסיור, "הר ברכות לכולם".

הסיור התקיים במסגרת פרוייקט הסיורים המיוחד המאורגן ע"י היחידה האסטרטגית במועצה האזורית שומרון בשיתוף ועד מתיישבי השומרון במהלכו התקיימו בשנתיים האחרונות בשומרון למעלה מ-300 "סיורי עומק" - לאורך יום שלם - של שרים וחברי כנסת וכן מאות עיתונאים, מערכות תקשורת ומעצבי דעת קהל, במדינת ישראל.

(התמונות באדיבות מועצה אזורית שומרון)