הנהלת ישיבת "שבי חברון" הודיעה לכלי התקשורת כי לא תאפשר את כניסתם לחגיגות הישיבה הערב בירושלים, לרגל 32 שנות פעילות בשתתפות אלפי בוגרי הישיבה ואישי ציבור.


לטקס הוזמנו כלל ערוצי התקשורת לסיקור המעמד אך בשל המודעות נגד השתתפותו של האלוף מזרחי בכנס והחשש לעימותים החליטה הנהלת הישיבה לוותר על הסיקור התקשורתי.
 
לערוץ 7 נודע כי בהנהלת הישיבה חששו מהתפרצויות של משפחות המורחקים מיו"ש ושיבוש הטקס מצד פעילי ימין ולכן הוחלט מספר שעות לפני האירוע לבטל את הגעת כלי התקשורת.


נציין כי לאחר שנודע על השתתפותו של האלוף פנו פעילי ימין לראש הישיבה הרב חננאל אתרוג וביקשו ממנו לבטל את השתתפותו של מזרחי - אך הוא סירב.
 
לאחר סירובו של הרב תלו בסוף השבוע פשקוויל נגד האלוף תחת הכותרת "האלוף מזרחי מגרש יהודים." בין השאר נכתב בפשקוויל כי "ודאי שיש לאלוף זכויות רבות אך לצערנו בתפקידו הנוכחי אחראי האלוף באופן ישיר גם למעשים חמורים. כיצד ניתן להתעלם ממעשי הרשע הללו."? על הפשקוויל חתומים "המורחקים המינהליים".

בישיבה הסבירו על נסיבות הזמנת האלוף מזרחי לאירוע, "באופן טבעי ביותר, הוזמן נציג הצבא לאירוע כחלק  מהקשר החי והחם, ויחסי  שיתוף פעולה מלאים הקיימים בין צה"ל לישיבה בחברון.  תלמידי ובוגרי הישיבה משרתים ביחידות המובחרות בצבא ובתפקידי פיקוד וקצונה, ואנו מרגישים חלק בלי נפרד מהמערכת הצבאית וכך גם צה"ל מתייחס אלינו".