בתום דיון סוער וממושך אישרה אמש הכנסת בקריאה ראשונה את הצעת חוק איסור לשון הרע אשר תאפשר לביהמ"ש להטיל פיצוי בסך 300 אלף שקלים בגין הוצאת לשון הרע, גם בלי הוכחת נזק.

חגי לובר, מנהל תיאטרון ובית הספר אספקלריא, מחבר ההצגה "און דה פייס" על לשון הרע בפייסבוק, טוען שלשון הרע איננו רק נחלתם של עיתונאים, "היום הפייסבוק מאפשר לכל אחד להיות עיתונאי ולהגיע לחשיפה גדולה. ההצגה שלנו עוסקת בנקמנות דרך הפייסבוק. אנחנו מראים בהצגה את הכוח שיש לפייסבוק, שהוא מכשיר רב עוצמה. היום הכוח נמצא לא רק אצל עיתונאים, לכל אדם יש אין ספור חברים וחבר של חבר וכל אחד יכול לעלות דברים ללא שום אחריות. בהצגה ניתן לראות הלכה למעשה שאנשים משתמשים בפייסבוק גם כדי לברוח מהעולם האמיתי".

תיאטרון אספקלריא פותח במוצאי שבת, את עונת החורף שלו למנויים, וההצגות יהיו בימי חמישי באולם התיאטרון ובמוצאי שבת באולם ז'ראר בכר בירושלים, חגי לובר קורא למאזינים להיחשף ליצירה היהודית הרבה שיש היום, "הרפרטואר שלנו עשיר מאוד ואנחנו נארח גם יוצרים נוספים, לא רק מאספקלריא. יש היום ב"ה פרץ של יצירה יהודית וכל אחד יכול להיחשף ליצירה הזאת".

לובר מציין, כי עונת החורף שנקראת "יוצאים קבוע" מיועדת לגברים ולנשים כאחד, "כל אחד יכול לקנות מנוי ולהיחשף לפרץ היצירה הזה. פעם בחודש ההצגה תהיה לנשים בלבד אבל ברוב רובם של ההצגות ניתן להגיע בזוג.  בימי חמישי ההצגות אצלנו באולם החדש של אספקלריא בגבעת שאול ובמוצאי שבת בז'ראר בכר. פרטים על המחירים ועל ההצגות לעונת החורף ניתן לראות באתר של "במה אחת" או של אספקלריא".