בטקס חגיגי רשמי במעמד המשנה לרה"מ, השר לשת"פ אזורי סילבן שלום, הונחה אבן הפינה לתחנת כיבוי אש במעלה אדומים אשר בה הוענקה לעיר משאית כיבוי אש.

יש לציין כי בשנה האחרונה העביר משרדו של השר שלום תקציבים לרכישת 12 רכבים לכיבוי אש והצלה. ראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל אמר בפתח דבריו כי השר סילבן שלום הוא ידיד אמת ותיק של ההתיישבות ביו"ש בכלל ושל מעלה אדומים בפרט ובכל תפקידיו השונים במרוצת השנים סייע רבות לחיזוקה והתפתחותה של העיר ולהתיישבות. תרומתו של השר שלום נדיבה וכתמיד מצא דרך לסייע לעירנו למרות שאנו לא שייכים לנגב ולגליל.

הטקס התקיים לאחר שנים רבות ופעילות בלתי פוסקת להשגת התקציבים הגבוהים הנדרשים להקמת מבנה קבע לתחנת כיבוי אש בתוך העיר. בביקורו בעיר ובפגישת העבודה שקיים השר שלום עם ראש העיר בני כשריאל הודיע השר שלום בנושא כבאית חדישה לתחנת הכיבוי כי תינתן לתחנת כיבוי האש במישור אדומים כבאית עם מנוף ארוך מהסוג המתקדם , המשוכלל והחדיש ביותר.

כן הוסיף כי בשנת 2011 תיבדק באופן חיובי אפשרות לסיוע באיגום משאבים לטובת הקמת תחנת כיבוי בעיר לצורך כך ביקש ביקש לקבל נתונים מדויקים הכוללים צרכים, מיקום ועלויות.

המשנה לרה"מ, השר לשיתוף פעולה אזורי, סילבן שלום, אמר באירוע כי  "הכבאיות שאנו חונכים כיום מחזקות את מערך הכבאות האזורי וישמשו להצלת חיים של כלל תושבי האזור. הכבאיות והכבאים נענים לכל קריאה, יוצאים להציל חיים ואינם מבדילים בין דם לדם. אנו מקימים גם מוקדי חירום המספקים שירותי חירום בכללם מכבי אש ועזרה ראשונה לתושבים באזור יהודה ושומרון. מוקדי חירום אלו נותנים מענה יעיל ומיידי ומחזקים את בטחון התושבים ביהודה ושומרון. דגל ההתיישבות הוא דגל מרכזי של תנועת הליכוד ואנו פועלים ונמשיך לפעול לחיזוק ההתיישבות בארץ".

במסגרת התקציבים שהעביר השנה המשרד לשיתוף פעולה אזורי לרכישת ציוד כיבוי והצלה נרכשו בחודשים האחרונים רכבי כיבוי למספר ישובים ביו"ש ובהם אריאל, גבעת זאב, בית אל, אפרת, גוש עציון, בנימין ובקעת הירדן.