מותקף. שנלר
מותקף. שנלרפלאש 90

ח"כ עתניאל שנלר תוקף במילים חריפות את דרך ההתנהלות של מנגנון "קדימה", "אני בוש ונכלם כחבר קדימה מהפרסומים לפיהם מפלגת קדימה ביקשה לבצע מעקבים אחר יריבים פוליטיים ובמיוחד אחרי ראש ממשלת ישראל . אני מקווה כי העובדה שאף בכיר עדיין לא ביקש הבהרות מהמפלגה ומהעומדת בראשה, הם תוצאה של בושה המשאירה אותם חסרי יכולת דיבור".

"בשם רוב חברי קדימה ההגונים המתנערים מההתנהלות הסיציליאנית של מנגנון קדימה וראשיה, אבקש להביע את צערי העמוק על השפל הערכי והמוסרי בו פועלת מפלגתי ולקוות שרבים מחברי הסיעה ינערו את הביב הנדבק לחליפותינו חדשות לבקרים", הוסיף שנלר.

גזבר קדימה, רו"ח איציק חדד, שנעצר באוקטובר בעקבות תלונה שהגישה נגדו יו"ר המפלגה ציפי לבני, האשים אמש בראיון לערוץ 1 את צמרת המפלגה ב"התנהלות עבריינית", כלשונו.

בראיון אמר חדד כי לבני ומנכ"ל המפלגה, משה שחורי, הפכו אותו שעיר לעזאזל בעקבות הדו"ח החמור שפירסם לאחרונה מבקר המדינה על התנהלותה הכספית של המפלגה. לצערי הרב, מאז שנת 2008 ציפי לבני, משה שחורי והיועצים מנהלים את קדימה כמו ארגון פשיעה. אני עומד מאחורי כל מילה שלי. הזמן והמסמכים יוכיחו את זה. ביקשתי מהמשטרה, התחננתי בפניהם, תיגשו ותאספו את המסמכים כי אני יודע מה יודעים לעשות למסמכים. אבל יש לי את כל המסמכים הרלוונטיים והכל יוצג בבוא העת". מקדימה נמסר בתגובה: "מדובר בהאשמות שווא ובהכפשות שקריות".