תג מחיר
תג מחירצילום: פלאש 90

ד"ר גדי אשל, פעיל בנאמני ארץ ישראל, טוען בראיון לערוץ 7 כי התקשורת שעטה השבוע על המתנחלים בצורה בזויה, כלשונו.

הוא מציין כי "התקשורת שכחה להזכיר לעם ישראל שלא מדובר כאן במחבלים אלא בבני נוער נפלאים שבסך הכול רצו למחות כנגד הריסת בתיהם. בוודאי שאני מגנה כל ונדליזם אנרכיסטי או פשע מסכן חיים. אבל מה שאנו רואים בימים האחרונים אלה גלי צונאמי אדירים של התקשורת שחיכו 16 שנה להזדמנות הזאת. אהרונוביץ' רוצה שכל ילדה בת שש עשרה עם שמלה שחשודה כנערת גבעות תוגדר כטרוריסטית. פואד מציע לירות בהם וציפי לבני קוראת למנוע מאיתנו זכויות דמוקרטיות".

"אני רוצה להזכיר לכולם שאף אחד לא רצה כאן לכבוש מחנה או בסיס צה"לי או לפגוע בחייל צה"ל, אל תוציאו דברים מהקשרם", מדגיש אשל, "יש לראות את שורש הדברים ואת הרמייה הגדולה שנעשתה כלפי הבוחרים, והילדים האלה מרגישים את זה. הרי זה לא בא פתאום סתם ששלושים ילדים מגיעים לבסיס, יש כאן זעם אדיר על מעשה הונאה".

לדבריו נוער הגבעות הוא הנוער המצוין והאיכותי ביותר שקיים במדינת ישראל, "זה נוער נפלא וחלוץ לפני המחנה של מיטב הנוער. מתקפת השנאה נגדם היא בעצם נגד כל ההתיישבות והציונות. הזעם הרב שמופנה אליהם היום דומה לזעם שמפנים למרד ברווזים. כל השנים ציפו מהם להגיב רק בגעיית, גע-גע, כשהורסים להם בתים ופתאום הם שואגים. זה שפתאום ברווז נותן שאגה זה מטריף להם את הדעת, מבחינתם זו פגיעה בקודש הקודשים והם לא ירשו שזה יקרה. אז היום כבר קוראים לפנות אותם בכלובים כמו שעשו בגוש קטיף".

ד"ר אשל מאשים את ראש הממשלה בהונאת הבוחרים ובאחריות לאירועים האחרונים, "מי שפוחד היום משאגת הברווזים, פוחד בעצם שמעשה הרמייה שלו יתגלה. הוא מבין שמעשה הרמייה שלו, שגניבת הדעת של רצון העם שהגיעה לשיאה בהתנתקות וממשיכה בממשלה הנוכחית שמכירה במדינה הפלשתינית תתגלה. גניבת הדעת של קציני צה"ל שעושים פעולות הסחה כלפי הרבש"צים ביישובים ואומרים להם שיש תרגיל ואז מפנים משפחות, על כל ההונאות האלה קשה להבליג. לנערים קשה להתגבר על זה. צריכים לחשוף את שורש הרע האמיתי. הפתרון היחיד כרגע זה להחיל מייד את החוק הישראלי על יהודה ושומרון או לפחות בשלב הראשון על הקו הכחול של כל היישובים, כך שלא יהיה יותר מקום לאותה דואליות בלתי נתפסת של שלטון צבאי שמכוון היום רק כנגד יהודים".