לאחר התבטאות מסעירה של רב השומרון אליקים לבנון , לפיה חיילים דתיים יצטרכו להימנע משמיעת שירת נשים בכל מחיר, הוא זוכה היום (א') לקצת נחת - תלמידי ישיבת ההסדר שלו באלון מורה, שהתגייסו באוגוסט האחרון לחטיבת גבעתי במסלול ההסדר, זכו בתואר המצטיינים מבין כלל המחלקות בחטיבה.

"הרוח שקיבלו בישיבה באלון מורה היא הרוח שליוותה אותם גם במסגרת הצבאית", הסביר הרב לבנון את הצטיינות תלמידיו, "כתלמידי ישיבה הם לומדים ומתחנכים לתת את המקסימום שלהם בהכול: בחיילות, ביטחון, עזרה הדדית, אהבת תורה, דקדוק במצוות והקפדה עליהן".

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, משוכנע כי נעשה לרב עוול, וכעת יש לתקנו עם הוכחת דרך חינוכו של הרב. "זכיית מחלקה המורכבת מתלמידי הישיבה באלון מורה במקום ראשון חטיבתי, מעידה כי החינוך של הרב לבנון דוגל בשירות משמעותי ובהצטיינות בצבא", אמר מסיקה, "כל אלה שעיוותו את דבריו והשמיצו אותו ויצאו נגדו לאחרונה צריכים לבקש סליחה".

הרב לבנון עומד איתן מאחורי האמירה השנויה במחלוקת גם היום, ומבהיר כי אינו מתנגד לשירת נשים לכשעצמה, אלא לכפייה שלה על חיילים. לפי הרב לבנון, ששרד ניסיון קודם של אלוף אכ"א דאז, אלעזר שטרן, לסגור את הישיבה, ההצטיינות של תלמידיו מוכיחה את צדקת דרכו.