"תג מחיר" על דלת ביתה של פעילת שלום עכשיו
"תג מחיר" על דלת ביתה של פעילת שלום עכשיופלאש 90

היום (ראשון) פרסמנו כי בימי החנוכה הקרובים מזמינים ארגונים שונים בהם אף ארגון "קולך", להדלקה של "תגים מאירים" בכל המקומות בהם בוצעה פעולת תג-מחיר, "לטובת החיים המשותפים בין יהודים, מוסלמים ונוצרים בארץ ישראל".

בשיחה עם ערוץ 7 אומרת ד"ר חנה קהת, ממייסדות ארגון קולך, כי "היוזמה היא להסיר את החרפה של פעילות תג מחיר. הקבוצות הטרוריסטיות שמבצעות את פעולות תג מחיר הן פורעי חוק, והן הסכנה הגדולה להתיישבות, יותר מכל ארגון שמאל אחר. יש לעצור את הפורעים ולהביא אותם למשפט".

קהת הוסיפה כי קיים טרור גם במגזר החרדי, "בשבועות האחרונים קיימות התפרעויות סביב החזרת האוטובסים למאה שערים, שכידוע נמנעו מלהיכנס בשנה האחרונה לשכונה, מחשש לאלימות חרדית. גם בטרור החרדי משטרת ישראל מפגינה אוזלת יד, ויש לדאוג לביטחון של האזרחים. המשטרה חייבת לדאוג לביטחון גם שם".

בקרן החדשה מסבירים כי בגלל פעולות תג מחיר, החיים בין ערבים ליהודים הופכים לבלתי אפשרי "תג מחיר נועד לפגוע בערבים-פלשתינאים תושבי יהודה ושומרון ותושבי מדינת ישראל. תג מחיר נועד להפחיד ולפגוע ברשויות השלטון בישראל ובנושאי התפקיד. תג מחיר נועד לפגוע בפעילי שלום ישראלים ובעיקר נועד להפוך את החיים המשותפים של יהודים-מוסלמים ונוצרים במדינת ישראל, ובגדה המערבית לבלתי אפשריים".