ישיבת נתיב מאיר
ישיבת נתיב מאיראתר הישיבה

לקראת מבחני הקבלה המרוכזים של משרד החינוך לכיתות ח', סיפר מנהל ישיבת נתיב מאיר, דוידי פרל, בראיון לערוץ 7 כי נתיב מאיר נמצאת במרכז המפה של הישיבות התיכוניות, "היא היתה וממשיכה להרים את הדגל של לימוד התורה והגמרא בשילוב אמיתי עם המקצועות האקדמיים למיניהם".

"אנחנו רואים את השילוב בין הדברים כדבר אידיאלי - תלמידינו מסיימים את הבגרות ברמה גבוהה ומשתלבים בכל מערכות המדינה ולומדים בישיבות גבוהות והסדר".

פרל סיפר כי בשנים האחרונות הקמנו חטיבת ביניים המשלבת שותפות עם ישיבת 'מקור חיים' ופתחנו מסלולים נוספים שקולטים עולים של יהודים מארה"ב ואתיופיה. אנחנו עסוקים בעשייה החברתית וחינוך ילדינו לדרך ארץ. אנו שומרים על הקיים עם התחדשות ועשייה חברתית".

"הישיבה שמה דגש חזק על לימוד הגמרא ותורה ברמה גבוהה ועמוקה, יחד עם קשר פנימי לנפש התלמיד ואנחנו מאמנים שחיי הפנימיה הם מאוד חשובים ומשמעותיים לעיצוב נפש התלמיד".

בישיבת נתיב מאיר יש מגמת רפואה בה התלמידים עושים בגרות של 15 יחידות. המגמה מתקיימת בשיתוף עם בית חולים שערי צדק. בנוסף ישנה מגמת כלכלה בה לומדים תאוריות ודברים מעשיים לחיים וזה מעבר למגמות הרגילות, "כל זה נעשה לאחר חצי יום של לימוד תורה", ציין פרל.