התאחדות התעשיינים בחרה היום (ראשון) נשיא חדש - צביקה אורן. אורן גרף 75% מקולות התעשיינים.

תא"ל (במיל') צביקה אורן (נולד ב-1947) שימש כקצין חימוש ראשי בצה"ל, בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות מטעם הטכניון בחיפה, בעל תואר שני במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת חיפה. לאחר שחרורו הקים את "עמית תעשיות" הפועלת בעיקר באזור הנגב.

בשנים האחרונות משמש כחבר נשיאות התאחדות התעשיינים ועמד בראש הוועדה למפעלים קטנים ובינוניים ובראש וועדת העבודה. 

תא"ל (במיל') צביקה אורן, אמר בעקבות בחירתו, "אני רוצה להודות לכל התומכים, ואני מבטיח להיות נשיא של כלל התעשייה הישראלית. מחכה לנו שנה לא קלה, בכוחות משותפים נשרוד אותה ואף נתקדם.  ממשלת ישראל חייבת להכיר בתעשייה הישראלית כקטר החשוב והמוביל של המשק. אני משוכנע שעל אף השנה הלא פשוטה שצפויה לנו, התעשייה בישראל תגדל ותתפתח".

נשיא התאחדות התעשיינים היוצא, שרגא ברוש,  "אני מאחל הצלחה לנשיא הנבחר  ואני בטוח שהוא ימשיך להוביל את התאחדות התעשיינים כגוף הכלכלי המוביל במשק. האתגרים הניצבים בפני התעשייה הישראלית הינם רבים והתקופה הינה קשה. אנחנו צפויים לעליות מחירים נוספות בתשומות התעשייה שישפיעו באופן ישיר על התעשייה והיצור. גם המחאה החברתית לא עברה מן העולם, דו"ח טרכטנברג לא הצליח לפתור את הבעיות ואין לי ספק שאם החברה לא תהיה חזקה, זה ישפיע על הכלכלה. כלכלה וחברה הולכים ביחד. התעשייה צריכה להיות רלוונטית לשיח הציבורי ולשמור על יכולת ההשפעה שלה".