הרב ליאור
הרב ליאורפלאש 90

טקס השקת שני כרכים חדשים בסדרת "דבר חברון" של רבה של קריית-ארבע - חברון, הרב דב ליאור, יתקיים הערב (ראשון) בבית הכנסת 'החורבה' בעיר העתיקה בירושלים.

בראיון לערוץ 7 סיפר ראש לשכתו של הרב ליאור, יוסי דרמר, "שו"ת 'דבר חברון' מלקט את השאלות שהרב ליאור נשאל בשנים האחרונות, בהיותו ראש ישיבת ההסדר 'ניר' בקריית ארבע וכרב העיר".

דרמר ציין כי הרב ליאור מקבל שאלות מכל העולם, והם לקחו את אותן שאלות ואת התשובות אותן ענה הרב ליאור, ואיגדו אותם יחד בתוך מספר כרכים, "הכרך הראשון עוסק בהלכות המופיעות בחלק 'יורה דעה' של השולחן ערוך, והכרך השני עוסק בנושאי אמונה והשקפה, המלוקטים מתוך אמירותיו של הרב ליאור בשנים האחרונות".

דרמר סיפר כי "בטקס שיתקיים הערב ישתתפו ותיקי הרבנים בציבור הדתי לאומי, ביניהם ראש ישיבת בית אל ורב הישוב - הרב זלמן מלמד, ראש ישיבת 'ניר' בקריית ארבע (יחד עם הרב דב ליאור) - הרב אליעזר ולדמן, ראש ישיבת הר המור - הרב מרדכי שטרנברג, ועוד מספר רבנים".

דרמר מעריך שבכנס לא תהיה התעסקות משמעותית בנושאים המעסיקים את הציבור בשבועות האחרונים בהם 'הדרת נשים' ו'תג מחיר', "אך כל רב יגיד את דבריו לפי רצונו".