לא מתרגש. אלקין
לא מתרגש. אלקיןפלאש 90

חבר הכנסת זאב אלקין רואה במידע שהופץ בתקשורת על החשדות המופנות כלפיו כחלק מקמפיין מתוזמר היטב של העיתון 'הארץ'. בראיון לערוץ 7 הוא קובע כי מדובר בקמפיין שנועד לפגוע בו בעקבות חוק החרם והחוקים המשפטיים אותם קידם. עם זאת הוא מוסיף ואומר כי שיטות כאלה, שלהן התרגל מימיו בברית המועצות לשעבר, לא יפחידו אותו והוא ימשיך לקדם חוקים בהתאם לאמונתו ותפיסת עולמו.

"מצאתי את  עצמי בעיצומו של קמפיין של 'הארץ', אבל זה לא מפתיע אותי. אמרו לי חברי שאחרי חוק החרם והחוקים המשפטיים שזו רק שאלה של זמן עד שיתנקמו בי, והנה זה מתחיל לבוא. אבל הדברים הללו לא מפחידים אותי שום קמפיין שקרי לא ירתיע אותי ולא ישנה את עמדותיי", אומר אלקין.

באשר לטענות המובאות בעיתון מזכיר ומציין חבר הכנסת אלקין כי כאשר פנה העיתון 'הארץ' למשטרה וביקש את התייחסותה לדברים נאמר לו שהדברים אינם ידועים למשטרה, ולמרות זאת הדברים מופצים כאילו המשטרה היא הטוענת אותם.

עוד הוא מזכיר כי לבד משמו הוזכר גם שמו של השר בגין, אך העיתון 'הארץ' לא מצא לנכון להזכיר את שמו של השר מטעמים מובנים.

באשר לאירוע עצמו מבהיר אלקין כי מדובר היה בימים בהם הוסכם בין המדינה לבין המתיישבים בתיווכם של גורמים בהם אלקין עצמו, כי רמת גלעד לא תיהרס, ולעומת זאת החלו להגיע שמועות על כוונת הצבא להפר את ההסכם ולבצע הרס במקום. גורמים בהתיישבות פנו אליו ושאלו אם אכן כך הוא המצב והמתווכים הולכו שולל. הוא עצמו בירר את הנתונים וכשנודע לו שהדברים אינם נכונים הודיע לבני שיחו, בהם יו"ר מועצת יש"ע ואחרים כי אין כוונה לבצע הרס בישוב. הודעה זו הופצה, ובצדק, לדברי אלקין, בקרב הפעילים, והודעה זו היא הבסיס לכל הקמפיין המופעל נגדו ביממה האחרונה.

אלקין מזכיר בדבריו כי מדובר בדברים שהיו גלויים גם בישיבת סיעת הליכוד ואין כל מקום לראות באירוע חשיפת סודות כלשהם.

"מדובר בחלק מהמאמץ אולי להשתיק, אולי להפחיד ואולי לאיים עלי, אבל אני את הסגנון השה הכרתי בימי בית הספר שלי וימי המחתרת שלי בברית המועצות לשעבר. אותי לא יפחידו עם דברים כאלה".

עוד מתייחס אלקין גם להצטרפותו של יאיר לפיד לפוליטיקה. לדבריו בליכוד לא מוטרדים ו"כל אחד רשאי לה יכנס לזירה הפוליטית. עד עכשיו זה לא היה תקין, כאשר אדם שכבר מופיע בסקרים משתמש בפלטפורמות התקשורתיות המרכזיות בישראל. מוטב שעשה את הצעד הזה מאוחר מאשר בכלל לא".