מחפשת קצינים? יחימוביץ'
מחפשת קצינים? יחימוביץ'פלאש 90
ניצב בדימוס משה מזרחי, ראש אגף חקירות ומודיעין בעברו, הודיע הבוקר ליו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' כי החליט להתמודד על מקום ברשימת מפלגת העבודה לכנסת הבאה.

משה מזרחי כיהן כראש יחידת היאחב"ל (יחידה ארצית לחקירת פשעים בינלאומיים) ופיקד על חקירת נמרודי ב' וג', וכן על חקירתו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה דאז, אביגדור ליברמן. הוא קודם לראש אגף חקירות ומודיעין לאחר מכן והיה ידוע בחקירותיו היסודיות שמטרתן שימור איכות השלטון וניקיון כפיו.

מזרחי אומר: "ליקוי חמה פוליטי, מדיני וחברתי עובר על מדינת ישראל המובל בידי הממשלה לשפל פנימי וחיצוני, תוך ניסיונות לקעקע את האיזון העדין והערכים הדמוקרטיים שעליהן נוסדה החברה הישראלית. שלטון החוק וטוהר השלטון הם כקליפת השום בעיני הכוחות האלו. החלטתי לרוץ לכנסת במפלגת העבודה דווקא כמפלגה שבגנטיקה שלה מוטמעים הערכים האלו, כמו שגם מוטמעת התפיסה החברתית. אין לי ספק שמפלגת העבודה תיאבק בכל כוחה בנסיונות לפגוע בשלטון החוק וטוהר השלטון".

יו"ר העבודה אומרת כי "מזרחי הוא מהלוחמים הבכירים למען שלטון החוק ונגד השחיתות, ואף שילם מחיר אישי על אומץ לבו. התמודדותו מהווה חיזוק משמעותי למפלגת העבודה ששלטון החוק הוא נר לרגליה".