רעננים מפגינים
רעננים מפגיניםשמוליק ויליאן יח"צ
בתנועת 'נאמני תורה ועבודה' הגיבו בחריפות להאשמות של תנועת 'רעננים' לפיהן, פעילים מתנועת "נאמני תורה ועבודה" תקפו באופן מתוכנן את אתר התנועה, בטענה כי "רעננים" מומנת על ידי גורם פוליטי, "מעניין שבקשה לגיטימת לחשיפת מקורות המימון בבמה שמיועדת לדיונים, מוגדרת אצל רעננים כפרובוקציה, שבוע אחרי שהפגינו מול משרדנו עם צ'קים של עדאללה".
 
"הסירוב המתמשך של תנועת רעננים לחשוף את מקורות המימון שלהם, לאחר בקשות חוזרות ונשנות, מעלה שאלות רבות", ציינו בתנועת 'נאמני תורה ועבודה', "הטיעון שפעילי התנועה פועלים בהתנדבות אינו רציני שכן רק על יחסי ציבור הוציאה רעננים עשרות אלפי שקלים".
 
בתנועה הוסיפו, "מה שפרסם רואה החשבון של רעננים זה הכל חוץ מדו"ח כספי ורק המשך ההתחמקות. אנו קוראים לאנשי רעננים להפסיק למרוח את כולם ולפרסם את הדו"ח הכספי שלהם, ולא לטעון שמדובר בגורמים פרטיים ולפזר יותר ערפל. תנו לציבור לשפוט בעצמו מה הם האינטרסים שעומדים מאחורי הקמפיין."
 
בתנועת 'נאמני תורה ועבודה' אמרו לערוץ 7 כי מה רעננים מגדירים "התקפה על אתר התנועה" זה בסך הכל פעילים שפרסמו על קיר הפייסבוק של רעננים, דרישה לפרסם את מקורות המימון שלהם, "דף פייסבוק נועד על מנת לאפשר לציבור הרחב להביע את דעתו וחבל שברעננים לא מסוגלים להכיל ביקורת".
 
עוד ציינו בתנועה כי שהפניות על קיר הפייסבוק של רעננים, הגיעו לאחר פניות רבות באופן אישי לאנשי רעננים ולאחר פנייה רשמית של שמואל שטח ליוני שטבון. שרק לאחר הפנייה העלו ברעננים לאתר שלהם את שתי ההבהרות על התנהלותם. שמואל שטח שלח פנייה נוספת, אך לא זכה לקבל תשובה.