סמסונג חשפה השבוע בכנס CES בלאס ווגאס דור שני של מחשבים ניידים מסדרת Notebook 9.

הדגם החדש מותאם אישית עבור צרכן המחפש איכות גבוהה ועיצוב מרהיב, ומשלב זאת, ביחד עם השילדה הדקה והקומפקטית ביותר בעולם. עיצובו המיוחד ותכנונו החדשני שברו כל תפיסה קיימת על מחשבי ה- Notebook עם מרכיבים דקיקים שיוצרו במיוחד עבור סדרה זו. טכנולוגיית השילדה החדשנית של סמסונג, "MaxScreen", הוטמעה בכדי להגדיל את המסך באינץ' אחד כלומר במארז של 14 אינץ' מותקן מסך בגודל 15 אינץ'.

סיונגוו נאם, סגן נשיא וראש מחלקת פתרונות IT בסמסונג אלקטרוניקס אמר "סדרת Notebook 9 החדשה מייצגת את האומנות האולטימטיבית של סמסונג דרך דיוק, תכנון ועיצוב משופר. הסדרה החדשה מכילה את המקוריות ומורשתה של הסדרה הקודמת תוך כדי חיסול גורמים לא נחוצים מהסדרה הקודמת".

בסדרה החדשה אומנות ועיצוב נפגשים לכדי מחשב יוצא דופן. אמנים ומהנדסים השקיעו מעל 33,000 שעות כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. מרכיבים עיקריים, כגון פאנלLCD , מקלדת, לוח אם, כבלים, מאווררים ובטריות, הותאמו אישית ובדייקנות רבה כדי להתאים לגוף השטוח של סדרה 9.

הצבע השחור של גוף המחשב וצדדי האלומיניום שנשארו בצבע מט טבעי יוצרים ניגוד מפתיע. כדי ליצור כזו חזות מושלמת, סדרת Notebook 9 החדשה עברה עיצוב מחדש: עם לוק מעוצב ואקסקלוסיבי, אין שום טריקים, רק עיצוב אמיתי בשילוב של הנדסה מתוחכמת.

לסדרת Notebook 9 מאפיינים וביצועים מעל ומעבר - עם חיישן אוטומטי הנמצא במסך ומקלדת מוארת המתאימה עצמה לתאורה בחוץ, המחשב מאפשר בהירות אופטימלית לנוחות המשתמש, אפילו בסביבה חשוכה מאוד או בהירה ביותר.

כמו כן, עיצובו של המחשב החדש בסדרה מקל על השימוש בו. הצרכן יוכל ליהנות משליטה טובה יותר ופחות ניעות או תזוזות אקראיות על ידי שימוש במשטח מגע עם ציפוי זכוכית וחיישן. משטח זה מציע דרך שימוש נוחה יותר ואופנתית.