בעקבות פניית ציבור בודדה שהגיעה למשרד התקשורת על טעות בחיוב לקוח שעניינה חיוב בגין שירות שביקש להיחסם אליו, ביצע משרד התקשורת, באמצעות אגף הפיקוח והאכיפה, פיקוח בחברת פרטנר, וחשף כי מדובר בתקלה טכנית שמאחוריה, תופעה רחבה שהקיפה עשרות אלפי לקוחות. במהלך פעולת הפיקוח נמסר על ידי החברה כי מקור הבעיה אותר על ידי מהנדסי החברה.

הבעיה נבעה מאופן הגדרת שירות חסימה במערכות החברה, בעקבותיו, לא יושמה חסימת השירות במצבים חריגים ולפרקי זמן קצרים. בשל כך במצבים אלה חויבו לקוחות בגין צריכת שירות למרות שהשירות נחסם על ידם.

בעקבות חשיפת התקלה, החברה ביצעה פעילות מתקנת למניעת ואי הישנות התקלה. בנוסף לכך, לאור ממצאי הפיקוח החברה איתרה את הלקוחות אשר חויבו בטעות וזיכתה אותם בגין החיוב. מדובר ב- 59,000 לקוחות אשר זוכו בסכום של כ- 800 אלף ₪ (כולל ריבית והצמדה).

חברת פרטנר עדכנה את נציגי המשרד כי היא ממשיכה בבדיקות על מנת לוודא כי הבעיה נפתרה במלואה, לרבות טיפול ממצה בזיכוי הלקוחות.

מפרטנר נמסר בתגובה לערוץ 7:"פרטנר, כהרגלה, משתפת פעולה עם משרד התקשורת. החברה מבקרת את מערכותיה באופן תדיר, באם מתגלה טעות כל שהיא החברה פועלת לפתרונה המהיר ומזכה את לקוחותיה בהתאם, במידה ונדרש".